Hop til indhold

Recommended Posts

Onsdag den 20.1 var jeg sammen med den skønne nymfoman Manja på Vestergade i vejle. Hun er 100% anbefalingsværdig og hvis du ikke har mødt Manja har du endnu ikke besøgt det ultimative. Købte 3 kvarter og inden for det første kvarter havde hun fået 2 orgasmer ved at blive slikket. Hun er kort og godt den bedste kvinde jeg nogensinde har været sammen med. Kunne godt tænke mig at være sammen med en anden fyr og besøge hende. En mand er næsten ikke nok til denne nymfoman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan jeg også skrive under på, at hun er lækkermås, at være sammen med.

Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gav 900,00 for gensidig fransk, dansk.

Jeg var ikke begejstret, maskinsex på alle måder.

Var sød og rar da vi aftalte, da jeg kom ud fra badeværelset, virkede det som om det bare skulle overstås så hurtigt som muligt, jeg startede med at give hendes fransk, det brugte vi maks.2 min på hvorefter hun tydeligvis fakede en orgasme, herefter hende ovenpå, efter 2-3 min kom bemærkningen nu skal du snart komme.... fik hende så vendt i doggy, så styrede jeg i det mindste slagets gang, men absolut ingen indlevelse fra hende.

Jeg vil skyde hende til at være et sted mellem 40 og 45 år, men en flot kvinde er hun, servicen var bare i mit tilfælde elendig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...