Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Onsdag den 20.1 var jeg sammen med den skønne nymfoman Manja på Vestergade i vejle. Hun er 100% anbefalingsværdig og hvis du ikke har mødt Manja har du endnu ikke besøgt det ultimative. Købte 3 kvarter og inden for det første kvarter havde hun fået 2 orgasmer ved at blive slikket. Hun er kort og godt den bedste kvinde jeg nogensinde har været sammen med. Kunne godt tænke mig at være sammen med en anden fyr og besøge hende. En mand er næsten ikke nok til denne nymfoman

Skrevet

Kan jeg også skrive under på, at hun er lækkermås, at være sammen med.

Pite

Skrevet

Jeg gav 900,00 for gensidig fransk, dansk.

Jeg var ikke begejstret, maskinsex på alle måder.

Var sød og rar da vi aftalte, da jeg kom ud fra badeværelset, virkede det som om det bare skulle overstås så hurtigt som muligt, jeg startede med at give hendes fransk, det brugte vi maks.2 min på hvorefter hun tydeligvis fakede en orgasme, herefter hende ovenpå, efter 2-3 min kom bemærkningen nu skal du snart komme.... fik hende så vendt i doggy, så styrede jeg i det mindste slagets gang, men absolut ingen indlevelse fra hende.

Jeg vil skyde hende til at være et sted mellem 40 og 45 år, men en flot kvinde er hun, servicen var bare i mit tilfælde elendig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.