Hop til indhold
arcane

snedsted i thy

Recommended Posts

jeg har lige prøvet dette sted efter at have læst joorn´s anmeldelse af det.

og jeg blev heller ikke skuffet.. havde ellers tidligere set stedet havde fået lidt dårlig ry nogle år tilbage
nuvel det er ikke det mest moderne hus. og er man bange for små hunde skal man nok heller ikke vælge det.
men blev mødt af mama der taler udemærket dansk og som de fleste thaier er meget flink, og fik kortet i hånden. valgte en halv time
fik så at vide der var rabat på en hel og tog så det.. fik derudover osse tilbudt enten cola eller en øl.. og da jeg spurgte om det var mulligt at få noget danskvand var der skam osse noget af det på lager
pigen som sku "betjene" mig vil jeg skyde til at være i midten af 20´erne. men det snyder jo som fanden med de thaier der
og jeg må sige jeg var imponeret af hende, ikke de store bryster men en lille håndfuld og helt naturlige. lige efter min smag
kanon krop. ikke for tynd og heller ikke for dellet og hendes tatoos på ryggen gjorde hende ikke mindre interesant fik et nydeligt kig til dem da der blev afsluttet.
massagen er ikke det helt vilde, men der blev ikke brugt for meget olie. og det var nu rart nok at ligge der og mærke hendes trykken og aen
hendes sprogkundskaber er dog ikke imponerende.. det ku lige til nød nogenlunde gå med det engelske.. men med lidt humor og fægten gik det fint nok. og hun var yderst behagelig at være i selskab med en hel time.
det er min første anmeldelse herinde så håber det er godt nok

Redigeret af arcane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

God debut Arcane - når du næste gang smider et link på og skriver lid om pris og om et BJ er med/uden så er du tæt på perfection - Og tak for din anmeldelse den er nyttig for os alle i Nordjylland, hvor jeg p.t. er

 

VH

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvad er standard i Norjylland, hvor momsen ike rigtigt er slået igennem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er ikke helt sikker på hvor meget jeg må skrive om det.
men minder rigtig meget om de samme priser man kører på forskellige bordeller rundt omkring i hele landet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...