robin 8 Skrevet 24. Januar, 2016 Hej Efter at have læst en del anmeldelser om thai massage på dette gode forum, besluttede jeg mig for selv at prøve. Så jeg tog til Ålborg, havde besluttet at ville prøve Relax thaimassage i brandstrupsgade, efter at havde set billeder af en flot thai pige på deres hjemmeside, men stedet ligger ikke særlig ugeneret , og der var en masse trafik af mennesker forbi stedet ØV ! , så jeg havde ikke mod til at gå ind ( tøsedreng ). Så gik jeg hen til Sakura spa og wellness i ranzausgade, det lå meget mere ugenert, gik forbi stedet nogle gange , men turde sgu ikke at gå ind ( igen tøsedreng ! ). Så jeg valgte at gå hen på det lokale værtshus som lå 100m der fra, for at drikke et par øl. Efter at have drukket mod til mig gik jeg målrettet hen til Sakura spa og åbnede døren, der blev jeg mødt af en pæn dame på knap 40 år vil jeg tro. Hun var ikke særlig god til dansk eller engelsk, så det var lidt svært at snakke med hende. Men efter lidt sprogproblemer blev jeg ført ind i et værelse med en seng, og bedt om at tage tøjet af og ligge mig på sengen. Vidste ikke om jeg skulle smide underbukserne, men jeg var jo kommet i håb om at få " EKSTRA " ha ha. Så jeg tænkte fuck, og smed underbukserne og lagde mig nøgen op på sengen. Efter nogle minutter kom hun ind og lagde et håndklæde over mine baller, og gik i gang med massagen, som foregik med varm olie. Selv om jeg aldrig har prøvet det før, og derfor ikke har noget at sammenligne det med syntes jeg massagen var helt i top, der blev masseret alle steder selv fingerener og fødderne, men det dejligste var at hun brugte mest tid på at massere mine baller, LÆKKERT . Efter et godt stykke tid blev jeg bedt om at vende mig om på ryggen, og hun gik i gang med at massere mit bryst , mens hun stod ved siden af mig, så jeg mit snit til at strejfe hendes bare lår med hånden, for at signalere at jeg ønskede mere.....! Det havde sin virkning, og jeg blev tilbudt et handjob til 300kr , syntes at det var lidt dyrt, for alene massagen kostede 500kr, så fik forhandlet prisen ned til 700kr for det hele .Der kom godt med olie på " dyret " og der blev rykket lidt for hurtig efter min mening, så festen sluttede lidt for hurtig ! Der var ingen øjenkontakt mens seancen stod på, det ville ellers have været dejligt. Fik i øvrigt lov til mærke på hendes dejlige baller ( uden på kjolen ), mens hun ordnede " dyret ". Hun var skide sød og havde et meget flot ansigt, og en ok pæn krop, det var hende der ejede stedet, hun sagde hun hed Sara. Så alt i alt en god første gangs oplevelse. Robin 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 26. Januar, 2016 Har også kommet en del der førhen. Kan sagtens nikke genkendende til din oplevelse. . God massage men maskine-HJ desværre. .. De første gange kunne man vælge mellem varm og alm. Olie.. men nu kan man vist kun få varm.. det er ik de 200 kr ekstra værd synes jeg. Så har ik været forbi det seneste halve år. Hvis man sms med hende og hun ved man har været der før , så kan man spørge efter yngre piger og evt Fuldpakke. Hun giver selv b2b som er dyr 1500) Skal snart se at prøve nogle af de andre steder i Aalborg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robin 8 Skrevet 26. Januar, 2016 Hej Losser Skriv endelig en anmeldelse når du har besøgt nogle andre steder i Ålborg eller Nørresundby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Erikson Skrevet 12. Juni, 2016 robin skrev, den 24/1/2016 at 20:47: Hej Efter at have læst en del anmeldelser om thai massage på dette gode forum, besluttede jeg mig for selv at prøve. Så jeg tog til Ålborg, havde besluttet at ville prøve Relax thaimassage i brandstrupsgade, efter at havde set billeder af en flot thai pige på deres hjemmeside, men stedet ligger ikke særlig ugeneret , og der var en masse trafik af mennesker forbi stedet ØV ! , så jeg havde ikke mod til at gå ind ( tøsedreng ). Så gik jeg hen til Sakura spa og wellness i ranzausgade, det lå meget mere ugenert, gik forbi stedet nogle gange , men turde sgu ikke at gå ind ( igen tøsedreng ! ). Så jeg valgte at gå hen på det lokale værtshus som lå 100m der fra, for at drikke et par øl. Efter at have drukket mod til mig gik jeg målrettet hen til Sakura spa og åbnede døren, der blev jeg mødt af en pæn dame på knap 40 år vil jeg tro. Hun var ikke særlig god til dansk eller engelsk, så det var lidt svært at snakke med hende. Men efter lidt sprogproblemer blev jeg ført ind i et værelse med en seng, og bedt om at tage tøjet af og ligge mig på sengen. Vidste ikke om jeg skulle smide underbukserne, men jeg var jo kommet i håb om at få " EKSTRA " ha ha. Så jeg tænkte fuck, og smed underbukserne og lagde mig nøgen op på sengen. Efter nogle minutter kom hun ind og lagde et håndklæde over mine baller, og gik i gang med massagen, som foregik med varm olie. Selv om jeg aldrig har prøvet det før, og derfor ikke har noget at sammenligne det med syntes jeg massagen var helt i top, der blev masseret alle steder selv fingerener og fødderne, men det dejligste var at hun brugte mest tid på at massere mine baller, LÆKKERT . Efter et godt stykke tid blev jeg bedt om at vende mig om på ryggen, og hun gik i gang med at massere mit bryst , mens hun stod ved siden af mig, så jeg mit snit til at strejfe hendes bare lår med hånden, for at signalere at jeg ønskede mere.....! Det havde sin virkning, og jeg blev tilbudt et handjob til 300kr , syntes at det var lidt dyrt, for alene massagen kostede 500kr, så fik forhandlet prisen ned til 700kr for det hele .Der kom godt med olie på " dyret " og der blev rykket lidt for hurtig efter min mening, så festen sluttede lidt for hurtig ! Der var ingen øjenkontakt mens seancen stod på, det ville ellers have været dejligt. Fik i øvrigt lov til mærke på hendes dejlige baller ( uden på kjolen ), mens hun ordnede " dyret ". Hun var skide sød og havde et meget flot ansigt, og en ok pæn krop, det var hende der ejede stedet, hun sagde hun hed Sara. Så alt i alt en god første gangs oplevelse. Robin hesa 8 2 der har været der ja hun er da vældig sød og pænt sted men hun er meget dårlig til at tale dansk og engelsk og hun vil ikke have at man rører hende hun er god til at massere bestemt med lækker varm oli ja til sidst spurgte hun og jeg vil have afslutning ja det vil jeg godt med det var dyrt syntes jeg 800 ialt og det var rem handjob maskin betjening man kommer så alt for hurtigt og ingen smil og hun kikker væk og tilbyder så at man bliver vasket med en klud med vand og sæbe for at gøre en ren ingen kys eller kram bagefter selvom jeg fortalte hende at jeg har været der før i anonce står der at de er 2 piger men det er åbenbart kun om lørdagen man så kan købe 4 hånd massage ved ikke om det også kan være med happy end men jeg gider ikke komme der mere hu ner lidt for fraværende elelr genert ingen kemi syntes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailover-dk 0 Skrevet 18. December, 2016 Er der nogle der har en opdate på sakura spa og wellness? Er hun blevet bedre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 18. December, 2016 Har ik været der i snart 2 år. Har syntes det var for dyrt med tvungen varm olie.. og hj blev kun dårligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spamand 41 Skrevet 14. Januar, 2017 robin skrev, den 26/1/2016 at 23:27: Hej Losser Skriv endelig en anmeldelse når du har besøgt nogle andre steder i Ålborg eller Nørresundby. jeg det er et pænt sted men det er for dyrt og det er rigtig det med øjenkontakt men man kan få 2 piger på en gang om lørdagen ved så ikke om der er nogen øjenkontakt eller mere kæleri ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 22. December, 2017 Thailover-dk skrev, den 18/12/2016 at 17:30: Er der nogle der har en opdate på sakura spa og wellness? Er hun blevet bedre? Hu nhar vist fået en veninde så de nu tilbyder 2 piger på en gang altså 4 hands som det hedder i det fag ved ikke hvad det koster og om de giver mere men de er ret dyrre selvom det er et pænt sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg