jesus 23 Skrevet 24. Januar, 2016 Lidt spøjs oplevelse, med Kendra, tæt på Ørstedsparken. Pigen er fra Ungarn, talte mere tysk end engelsk. God indlevelse og ihærdig indsats fra hendes side, men det påmonterede kondom var for småt, så det var lidt svært at nyde sexen. Annoncen siger 30 min for 600,- men jeg endte med at slippe 700,- (de sidste 100,- var for 'ekstra'). Hvis billederne ikke er falske, er de i bedste fald af ældre dato. næh, kommer ikke igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henry8 77 Skrevet 24. Januar, 2016 jesus skrev, for 13 minutter siden: men det påmonterede kondom var for småt Mon dog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jegertykigen 165 Skrevet 24. Januar, 2016 Henry8 skrev, for 42 minutter siden: Mon dog Siger du selve Jesus lyver? Er det ikke blasfemi ? ,) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FesenPrinsen 37 Skrevet 24. Januar, 2016 Henry8 skrev, for 1 time siden: Mon dog Ideen om at kondomer ikke kan være for små er misvisende.. Du kan godt få kondomet på, men det er ikke en rar fornemmelse hvis de er for små. Det "strammer" på en sådan måde at mister enhver rest af følesans der måtte være tilbage.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 26. Januar, 2016 Enig. Kondomer kan sagtens være for små. Det at man kan få dem på betyder ikke at de passer. Stramme kondomer giver dårlig sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 26. Januar, 2016 För 200 mer må du bolle henne uden kondom, så är problemet löst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Januar, 2016 Henry8 skrev, den 24/1/2016 at 17:43: Mon dog Kan man heraf udlede at du har svært ved at fylde et kondom ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denkækkemurer 12 Skrevet 4. Februar, 2016 Jeg har også været der! hun er flyttet ind overfor christiansborg. Jeg må indrømme mangen til dårlig sex og indlevelse skal man lede længe efter...... JA hun taler kun tysk nærmest. hun starter lige ud med at åbne nøgen, fair nok! så får jeg at vide jeg skal ligge tøjet på stolen... igen fair nok..... Jeg lægger mig på sengen, hun tager kalorius i munden, jeg blev nød til at stoppe hende.... Jeg troede hun havde fundet rivejernet frem og havde misforstået konceptet at rive den af..... nå men hun prøver igen liiiiidt blødere, så begynder hun at trække ALT form for hud ned til mit maveskind, det smerter, mere end det gør godt..... hun stønner is gutt.... NEIN! så prøver vi at knalde lidt, men hun havde jo mishandlet ham på det groveste så han var jo blevet trist.... han gad sgu ikke lege med hende mere, så jeg bad om at få nogle penge igen... jeg bad om 400kr hun sagde 300 og så fik jeg massage... jeg gik med til det..... igen 25 sek prikken på ryggen og vupti smut med dig..... DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG oplevelse..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg