Glory 10 Skrevet 24. Januar, 2016 Hej venner overvejer at prøve Duang Rung Carl Bertelsengade. Er der nogen som har gode erfaringer med dem. Og hvad de kan tilbyde;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
all 184 Skrevet 24. Januar, 2016 Du har skrevet dit indlæg under ..anmeldelser!! Her skriver du efter dit besøg... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 24. Januar, 2016 Jeg har besøgt stedet, og har kun gode oplevelser, men ikke noget ud over det gængse, altså en god oplevelse, der ikke siger wooow. Jeg besøger dem helt sikkert igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2041 Skrevet 24. Januar, 2016 Jeg har fået ok massage og hj venligst 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 25. Januar, 2016 (edited) Kun massage og HJ - men det har så også en udmærket standard. Pænt og rent, gode massagebrikse (som jeg husker det for 5 års tid siden, hvor jeg var det). Intet at udsætte på omgivelserne. Den klassiske "mutter og 2-3 yngre kvinder"-konfiguration. Oplevelsen afhænger nok meget af "dagsformen" på stedet Redigeret 25. Januar, 2016 af Thai-fan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glory 10 Skrevet 25. Januar, 2016 Hvem er best? Mutter eller de unge? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 570 Skrevet 25. Januar, 2016 (edited) Glory skrev, for 10 minutter siden: Hvem er best? Mutter eller de unge? Har kun været der en gang for 5 års tid siden og prøvet "en af de unge". Det var sådan set OK massage og HJ. Mutter siges at give både god massage og HJ, men jeg har ikke selv prøvet, så det vil jeg hellere lade andre svare på. Måske er der også nogen, der har nyere erfaringer med stedet? Thai-steder har det jo med at gå både op og ned over tid.... Redigeret 25. Januar, 2016 af Thai-fan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg