Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have gået nogle måneder uden at besøge nogen piger, tænkte jeg igår at jeg ville tilbringe lidt tid med en.

Efter at have kigget annoncelight igennem faldt valget på Maria https://annoncelight.dk/showad/200345

Det er hende på billederne og alder passer også meget godt.

Da jeg ikke har set hende før og heller ikke kunne finde en anmeldelse af hende herinde beslutter jeg mig for at nøjes med 30 min. Jeg forsøger at ringe hende op men kommer ikke igennem. Jeg skriver så en SMS som hun svarer på kort efter. Det lykkedes at få en aftale med hende kl 12:30. Men da jeg desværre bliver forsinket ved en tidligere aftale, når jeg først ud til hende ca 12:45. Hun har imellemtiden skrevet at vi bliver nød til at skynde os eller at hun kan rykke den næste aftale 5 min. Men jeg ankommer og bliver over telefonen guidet hen til hotelværelset. Hun åbner døren og hun er utrolig flot. Vi afregner og går igang. Jeg vil ik gå i mange detaljer, men det er super godt og hun virker som en pige der nyder hvad hun laver.

Jeg er jo lidt tidspresset så jeg bliver færdig og takker hvorefter hun siger at jeg stadig har 8 min. Jeg siger at det er for min regning, det er mig der kommer for sent til en aftalt tid, så det er kun fair at jeg betaler fra aftalt tidspunkt. Men fedt at hun er så large med det og heller ik på noget tidspunkt skynder på mig under akten.

Hun er helt sikkert et besøg værd og alle pengene værd. Næste gang tager jeg en time og sørger for at være der til tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Hendes selskab lyder som en fornøjelse. Smuk pige, gode priser. 
Er hun dansk? (det fremgår ikke af annoncen, ellers har jeg wanket for meget og blevet blind).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Riesenschwanz skrev, for 31 minutter siden:

Der står i annoncen 100% dansk 

Det gør der squ da også. Suk. For megen heven i banditten har gjort mig blind :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Røvslikkeren skrev, den 23/1/2016 at 22:17:

Hun er dansk, men hvis hun sagde at der et eller andet sted i stamtræet var noget asiat ville jeg ik være overrasket

Hej Røvslikkeren, tak for din anmeldelse, det er da super dejligt at læse, at jeg kunne give dig en god oplevelse! 
(Der er sgu ikke noget asiat i mit stamtræ haha, jeg tror det blot er måden jeg lægger min eye-liner på, som kan få mine øjne til at se lidt skarpe ud ;) ) Der er intet andet end dansk i mit stamtræ, som nævnt i annoncen - 100% dansk :)

Forsat god aften,
Knus og kys 
- Maria

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...