Hop til indhold
Gæst

Michelle - 182 cm (tidligere Romantica/Club Erotica)

Recommended Posts

Gæst

Hej

Jeg ved ikke, hvor meget jeg får ud af denne efterlysning, men jeg prøver alligevel :-) Fra april 2012 til februar 2013, sådan ca. :-) , var der hos Romantica/Club Erotica en høj pige, 182 cm, som kaldte sig Michelle. Hun var i starten af 20'erne (23 år), lyshåret/blond, ægte c-skål. Rigtigt sød og meget almindelig faktisk :-) 

Er der nogle, som kan huske hende  OG ved om, hun er kommet tilbage til branchen et eller andet sted? Det er hun jo nok ikke, men jeg prøver lige at spørge? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dinosdk69 skrev, for 25 minutter siden:

Det er vel ikke Emma?

Emma

Tak for forslaget, men det er det desværre ikke...men Emma ser ret fristende ud :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun stoppede for lige over 3 år siden. Mit bedste bud er at du ikke skal regne med at hun kommer tilbage til den her branche igen eftersom at hun har været i forhold siden. Hun var og er bestemt en absolut ener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LastManStanding skrev, for 2 timer siden:

Hun stoppede for lige over 3 år siden. Mit bedste bud er at du ikke skal regne med at hun kommer tilbage til den her branche igen eftersom at hun har været i forhold siden. Hun var og er bestemt en absolut ener.

Ja, hun var fantastisk. Så helt almindelig og sød og så dejligt sexet. Jeg kan endnu smage hendes f.... :-)  Jeg ved godt, at der var noget med en bestemt fyr. Vi snakkede lidt om det :-) 

Tak for kommentaren :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...