Phister 351 Skrevet 23. Januar, 2016 Hun ser forrygende ud, men forlanger forudbetaling! Der står ikke 'idiot' på ryggen af mig, så det gør jeg selvfølgelig ikke - medmindre jeg herinde kan få troværdige tilbagemeldinger om, at hun er til at stole på. Nogen der ved noget? https://annoncelight.dk/showad/200755 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazymann 53 Skrevet 23. Januar, 2016 Vil sige fup.. Ville aldrig betale forud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 23. Januar, 2016 hold dig fra de annoncer, du ser ikke kvinden og har mistet penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 23. Januar, 2016 Alt det med at forud betale er som real altid fup, ville aldrig forud betal 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 24. Januar, 2016 hvis du googler nummeret, vil du se "hun" har annoncer på alle mulige sites, med forskellig navn i forkskellige landsdele, nogle af stederne kan hun besøges efter en samtale. så du kan jo prøve at ringe og snakke med pigen. Hvis hun altså eksistere;-) Men når det så er sagt, hvad mener du så med om det er for godt til at være sandt, med 1300 for en uspecificeret time??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg