Hop til indhold
Max5000

Mercedes Magic hos Skibhuspigerne

Recommended Posts

Jeg besøgte Mercedes Magic hos skibhuspigerne, sidste uge og nu fik jeg lige tid til at skrive en anmeldelse om mit besøg.

Hun er en super sød og rigtig flot pige. Hun har en virklig flot krop med nogle store flotte bryster. Hun havde kun tid til en quikie da hun havde en aftale lidt senere, så det blev til en hurtig ridde tur. Det gjorde hun sku godt, dejligt syn at ligge og kigge på de bryster i mens.

Jeg syntes hun ligner billeder og beskrivelser rigtig godt, hvilket jeg næsten var lidt overrasket over :P

Men en sød og dejlig pige, som helt sikkert skal besøges igen når der er tid til lidt mere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig forstået konceptet med 600 kr. for én stilling og 100 kr. ekstra for flere stillinger. Tænk sig at tage ekstra for at vende sig om eller flytte sig :)

Redigeret af CPHstuderende

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 2 timer siden:

Jeg har aldrig forstået konceptet med 600 kr. for én stilling og 100 kr. ekstra for flere stillinger. Tænk sig at tage ekstra for at vende sig om eller flytte sig :)

Jeg kan ikke huske andre steder end Skibhuspigerne der praktiserer det. Man skal altid starte med en ridetur, for hvis pigen ikke er udholdende får man alligevel en ekstra stilling for de 600 kr. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, den 24/1/2016 at 11:50:

Jeg kan ikke huske andre steder end Skibhuspigerne der praktiserer det. Man skal altid starte med en ridetur, for hvis pigen ikke er udholdende får man alligevel en ekstra stilling for de 600 kr. :wink:

Ja det samme gør jeg også altid. :) Har aldrig betalt det ekstra for luxus dansk, så vil jeg hellere bruge lidt mere og få en halv time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...