Hop til indhold

Recommended Posts

5354575956595D575555595C5053385C5C465539

Er pt. I Milano, og tjekker  lige markedet ud, kender nogen Lavinia Moraes, hun har en god anmeldelse på She Wiki.

Hun ser dæleme Nice ud, er i privat lejlighed i Milano, og har lovet at ringe tilbage til hende senest i morgen formiddag, for en aftale i morgen aften.

300 Euro for 2 timer, all incl. Men håber at nogen har være sammen med hende.....

Skal forbi Hamborg igen på retur fra Milano og har fra tysk kollega, hørt at villaen i Schmuckstrasse 5, er befolket med op til 6-8 sydamerikanske TS, der viser sig i vinduerne og så kalder en op, hvis der er øjenkontakt, 50 Euro for 69 og numse sex i en halv time er godt nok billigt, nogen der har fået noget i klemme der.....

Romeomand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romeomand skrev, for 5 timer siden:

Skal forbi Hamborg igen på retur fra Milano og har fra tysk kollega, hørt at villaen i Schmuckstrasse 5, er befolket med op til 6-8 sydamerikanske TS, der viser sig i vinduerne og så kalder en op, hvis der er øjenkontakt, 50 Euro for 69 og numse sex i en halv time er godt nok billigt, nogen der har fået noget i klemme der.....

Romeomand 

Jeg har været på besøg i Schmuckstrasse, men blev hurtigt enig med mig selv om at jeg ikke skulle have noget i klemme der.

Jeg fik vinket mig ind hos en pige, og det var slet ikke mig. Jeg ville så op til nogen af de andre, men blev smidt ud i hovede og røv. Nåh, men farvel og tak.

Det er et hus ala laufhause, og det er pænt svært at se hvad der foregår i vinduerne på 2. og 3. sal. Hvis man ikke kan få lov at gå rundt på gangene, så er det jo ligegyldigt...

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik besøgt stedet i weekenden  på returen fra Milano.

En meget aggressiv rumænsk ts. Gik på gaden foran huset og tilbøjelig sig, greb fat i mig og tog på mine løg, var nødt til at skubbe hende væk, slidt og grov og aggressiv. 

Blev vinket op ad en mørkhåret TS til anden sal til venstre. 

Blev hurtigt lukket ind og blev med fagter og ord forklaret at de var utrygge ved Rumæneren,  der flere gange havde forsøgt at gå med ind.

Opgangen ser herrens ud, med beskidte og slidte vægge, mens værelset så ok ud, tydeligt et privat værelse med personlige ting.

Hun hed Carmen og fik forklaret at det var 50 EUR for 30.

Prøvede at spørge ind til hvad der var med i prisen, men enten ville eller kunne hun ikke forstå tysk eller engelsk.

Brasilianer eller colombiansk,  midt 20, store bryster af silicone, stor naturlig numse, 1,75 høj vil jeg tro og 75 kg.

Feminin, med et sødt ansigt, bh, hofteholder og strømper, måtte ikke tage et foto...

Hun fik de 50 og jeg tog kludene af...

Vi varmede hinanden lidt op og hun gav mig fransk, jeg det samme, klart mig der var mest aktiv her, et halvslattent blow fik jeg.

Så gik hun over til hj, og jeg prøvede at forklare at det var tid til at lege futtog, men det kostede  lige pludselig 30 EUR xtra.

Jeg fik forklaret at jeg ikke havde flere penge og at det måtte blive fransk og hånd for resten..

Morale:

Hvis du vil have et halv kedeligt Blow og håndjob,  så er der muligheder i Schmuckstrasse 5, ellers kan jeg ikke anbefale stedet...

Romeomand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...