Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa er der nogen der har været der for nylig, tror jeg var der for et par år siden. Og har ikke set nogen annoncer men hjemmesiden lever da stadig. Er det nogle søde flotte thai der er der?? På forhånd tak

Skrevet

Skal forbi Ringsted i næste uge - er der ingen der har nye oplysninger??

Skrevet

Ikke mange der kommer til Ringsted ??? :-D

Skrevet

Jeg har været forbi med lange mellemrum, senest for et par uger siden, hver gang har det været Ammie der har stået for behandlingen. Hun ses på et par af billederne på hjemmesiden, hun er nok 10 år ældre end de skriver, men har en ok figur, har fået B2B med hånd, det er nogenlunde godt.

-OD

Redigeret af OrganDonor

Skrevet
OrganDonor skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har været forbi med lange mellemrum, senest for et par uger siden, hver gang har det været Ammie der har stået for behandlingen. Hun ses på et par af billederne på hjemmesiden, hun er nok 10 år ældre end de skriver, men har en ok figur, har fået B2B med hånd, det er nogenlunde godt.

-OD

Tak for det - det er da nyt med billeder af pigerne :wink:

Skrevet

Det var da dejligt med billeder - nu tror jeg da, jeg vil kigge nærmere på disse dejlige piger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.