Romeomand 241 Skrevet 21. Januar, 2016 Så gik turen igen til Hamburg, skulle flyve ud til Milano og tog en overnatning på Ibis hotel nær lufthavnen. Havde på Treffpunkt.de fundet en TS, snarere en thai ladyboy som hedder Mango, en frugt som er dejlig sød og det håbede jeg så på... Havde forespurgt om en 3way med Nora, som er en af 5 Thai piger på Langenhorner Shaussee 111, Thai oase. Fik bekræftet og aftalte 1,5 time med dem begge for 300 Euro. Fik forklaret at jeg ønskede at tage dem begge i numsen og en 69 trekant med skiftende i stillinger, Og ingen begrænsninger, da det er en fantasi jeg har haft et stykke tid, som blev forstærket af at en herinde havde sin kæreste med til TS... nice tænkte jeg, men er ret sikker på at min kæreste ikke er med på ideen, så nu skulle det prøves med disse to istedet. Huset er et typisk husbordel, med mørke gardiner for alle vinduer. Blev modtaget i døren af Nora, efter at have ringet på hendes knap på døren, blev ført ind i et sex rum med stort spejl bag sengen, med blå led lys omkring som eneste lyskilde. Fik tændt lidt lys in en lampe på et bord mens Nora hentede Mango. Klædte mig af til underbukserne, og ventede Ca. 5 min. Så kom de begge småfnisende retur, Nora er slank og lille med små bryster og en lille fast numse, Mango heller ikke så høj, en lille smule buttet på den gode måde og meget smilende. Fik klaret betalingen, og en lille buket til hver af dem.... De taler begge meget dårligt tysk, så vi tog samtalen på gebrokkent engelsk. Nora fik forklaret mig at de to ikke tidligere havde samarbejdet, med fagter.... men at jeg bare skulle vise hvad jeg ville så var de friske. Begge var i Chemise og trusse, så jeg dem smide trussen, og kunne nu se en trimme mis og en Ca. 12-14 cm pik der allerede var rimelig stiv. Det gjorde mig stiv som et brædt, og jeg satte mig på sengen og bad dem suttede min p... det gjorde de begge skiftevis, og Mango gav mig DT. Og det ville Nora så også prøve, jeg var lige ved at komme og fik dem stoppet, inden .. Vi lagde os alle på sengen og skiftedes pænt til at 69 hinanden alle sammen, lækkert. De fnisede en del , så jeg tror de vär lidt flove över at de nød det her setup. Alt Fransk var natur, men nu kom der kondom på og jeg fik dem placeret i doggy, hvorefter jeg kneppede dem i numsen på skift, Mango fik et lidt for stort kondom på og tog Nora bagfra mens jeg tog Mango bagfra, helt i tråd med med hvad jeg havde foreslået, Efter lidt tid kunne jeg se at Mango var tæt på at komme, da hun havde sin pik i Nora og min i numsen, fik hende til at trække Kondomet af og lave cif på Nora... Jeg trak mit Kondom af fik vasket med en vådserviet og fik så dobbelt sut til jeg kom.... ud over det hele..... Der var der gået lidt mere end en time, så det var så det. De var begge røde i kinderne, men med smilende øjne, alt var foregået stille og roligt med mig som koreograf. En virkelig dejlig og afslappet omgang, med to søde Thaier, lidt bøvl ved stillingsskift, pga. Sprogproblemer, men alt foregik med godt humør Og god entusiasme. Man kommer rigtig langt med høflighed, godt humør og en naturlig tilgang til hvad der er ok at lave sammen... Mango er kun i huset 14 dage endnu, så jeg når ikke en reprise, de vidste ikke om der kom en ny ladyboy, det svinger lidt.... Romeomand 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg