Hop til indhold

Tiger massage Viborg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har set en annonce i Viborg Nyt for en ny klinik der startede 1/8 og tilbyder thai massage er der nogen der har været der og vedkom der er mulighed for tillægsydelser?

Skrevet

Er det den på Fasanvej du hentyder til? Så har jeg været forbi. Fantastisk dejlig massage i private omgivelser. Den danske mand var hjemme :? Tror ikke der er andet end massagen her, men den er til gengæld dejlig og god.

Skrevet

Massagen er rigtig god. Hun taler rigtig godt Dansk. Hun er omkring 45 år. Hun har været ved Vennersgade før inden hun startede for sig selv. Der er ikke mulighed for ekstra eller bad.

Prisen er 350 kr. Åben alle dage 10-18

Hun bor Nørremøllevej 45.

Skrevet
james bond skrev, for 59 minutter siden:

Er det den på Fasanvej du hentyder til? Så har jeg været forbi. Fantastisk dejlig massage i private omgivelser. Den danske mand var hjemme :? Tror ikke der er andet end massagen her, men den er til gengæld dejlig og god.

Jeg har også været der men syntes ikke det var så godt. 

Skrevet
Jyskpik skrev, for 8 timer siden:

Hej

Har set en annonce i Viborg Nyt for en ny klinik der startede 1/8 og tilbyder thai massage er der nogen der har været der og vedkom der er mulighed for tillægsydelser?

Det var nu den 8/1 hun startede.:wink:

Skrevet
  • Author

Ja det er rigtigt:smile: Hun har kun haft annoncen i en gang ugen inden hun startede tlf. nr. er 42308289

Skrevet
  • Author
Bamsefyr skrev, for 24 minutter siden:

Massagen er rigtig god. Hun taler rigtig godt Dansk. Hun er omkring 45 år. Hun har været ved Vennersgade før inden hun startede for sig selv. Der er ikke mulighed for ekstra eller bad.

Prisen er 350 kr. Åben alle dage 10-18

Hun bor Nørremøllevej 45.

Ok jeg har ellers været i Vendersgade et par gange der gav de gladeligt håndjob men ikke sikkert at det var hende. 

Skrevet

Der er ikke noget hus på nørremøllevej med nr 45. Bare så folk ikke kører forgæves

Skrevet
Fatman skrev, for 5 timer siden:

Der er ikke noget hus på nørremøllevej med nr 45. Bare så folk ikke kører forgæves

Undskyld det er nr 43 b stort gult hus

Skrevet
  • Author
Jyskpik skrev, den 21. januar 2016 at 17:10:

Ja det er rigtigt:-) Hun har kun haft annoncen i en gang ugen inden hun startede 

Redigeret af Extinguisher

Skrevet
  • Author
Jyskpik skrev, den 21. januar 2016 at 17:10:

Ja det er rigtigt:smile: Hun har kun haft annoncen i en gang ugen inden hun startede tlf. nr. er 42308189

Jyskpik skrev, for 3 timer siden:

Redigeret af Jyskpik

Skrevet
  • Author
Jyskpik skrev, den 27. januar 2016 at 20:53:

Hej

Beklager jeg ikke fik skrevet rigtigt tlf. nr.   i mit tidligere indlæg, men i lørdags blev det så min tur til at besøge hende da jeg havde nogle spændinger i nakken, det var rigtig god massage hvor hun forstod at finde de ømme steder i nakke, skuldre og ryg  

Jeg var som altid nøgen under massagen da hun kom til mine inderlår fik jeg et ordentligt jern på, men der var ingen antydning af berøring eller pirring, da jeg skulle vende mig om lagde hun et håndklæde over skridtet, da hun var færdig med arme og ben spurgte jeg om hun kunne give et håndjob, det kunne hun godt mod 200 kr  ekstra, det var lækkert hun masserede nosserne dejligt med den ene hånd samtidig med hun spillede pikken med den anden til jeg kom i store kaskader ud over min mave og brystkasse hvilket hun syntes var frækt:) Så bestemt ikke sidste gang jeg kommer der  

• 3 weeks later...
Skrevet

Hejsa.. er der nogen som kender navnet på hende der lige har åbnet.?

Skrevet

Jeg kan se at I snakker om 2 steder i denne tråd. Så vidt jeg kan se, er de da ikke registreret på Thailisten Vest. Er der ikke nogle der vil sørge for det, så andre også kan få glæde af disse steder?

Skrevet

Nogen som har nye opdateringer fra Tiger Massage Viborg? 

Jeg kommer med en opdatering fra stedet næste gang, jeg er i Viborg.

• 3 weeks later...
Skrevet

Andre der har været hos hende på Nørremøllevej.. og kan man få hele pakken :-) 

Skrevet
james bond skrev, for 5 timer siden:

Andre der har været hos hende på Nørremøllevej.. og kan man få hele pakken :-) 

Du kan kun få massage hos hende. Skal du have hele pakken skal du til Skelhøje eller Suree i Jernbanegade.

• 5 months later...
Skrevet

Har været forbi Nørremøllevej et par gange, dog et stykke tid siden. Ganske behagelig massage, bestemmer selv om det er hårdt eller blidt. Hun snakkede om der skulle komme nogle og hjælpe hende, måske nogen har været der og ved om der er mere at få udover massagen nu? :-)

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.