Gæst Skrevet 29. Januar, 2016 Dressmann skrev, den 27/1/2016 at 18:38: hmm, synes da at have læst her at DC ikke snyder med billederne... fy fy...! Håber de bliver mere pålidelige med fremtidige piger Dressmann DaisyClub synes desværre at være på en nedafgående spiral. For et par år siden havde de rigtige billeder af deres piger, man kunne få god massage, og måske en håndtrold eller et blowjob, men ingen sex. Så begyndte de at tilbyde sex. Så forsvandt massage. Lidt senere kom sex uden gummi hos nogle af pigerne til. Det seneste søm til kisten er så at de er begyndt at bruge billeder af modeller i steddet for deres piger. Gad vide hvad det næste skridt bliver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 29. Januar, 2016 nørden skrev, for 8 timer siden: Det seneste søm til kisten er så at de er begyndt at bruge billeder af modeller i steddet for deres piger. Nej, det er op og ned om billederne er ægte. Så det er ikke en envejs-bevægelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Januar, 2016 Bebop skrev, for 13 timer siden: Nej, det er op og ned om billederne er ægte. Så det er ikke en envejs-bevægelse. Af de nuværende billeder, er det kun billederne af mimi, som er taget i DK. De resterende billeder ligner godt nok pigerne, men det kan ligeså nemt være model fotos. Tidligere var man sikker på at billederne var af pigerne, for de var taget på steddet, og den sparsomme påklædning de havde på fantes på steddet, og man kunne få dem til at tage det på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazymann 53 Skrevet 30. Januar, 2016 nørden skrev, 1 time siden: Af de nuværende billeder, er det kun billederne af mimi, som er taget i DK. De resterende billeder ligner godt nok pigerne, men det kan ligeså nemt være model fotos. Tidligere var man sikker på at billederne var af pigerne, for de var taget på steddet, og den sparsomme påklædning de havde på fantes på steddet, og man kunne få dem til at tage det på. Billederne af Kaya er taget på deres røde sofa, men de 2 andre piger ligner billederne nogen der er hugget et sted fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 30. Januar, 2016 nørden skrev, for 11 timer siden: Tidligere var man sikker på at billederne var af pigerne, Kommer an på hvad du mener med "tidligere." Min pointe er at der har været op og ned med falske/ægte fotos de sidste 1-2 år . Og der kommer stadig ægte tilbage, derfor er der ikke belæg for den udvikling du beskriver, som kun går én vej. Her min egen oplevelse sidste sommer med formodentlig fake billeder: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Januar, 2016 Bebop skrev, den 30/1/2016 at 12:08: Kommer an på hvad du mener med "tidligere." Min pointe er at der har været op og ned med falske/ægte fotos de sidste 1-2 år . Og der kommer stadig ægte tilbage, derfor er der ikke belæg for den udvikling du beskriver, som kun går én vej. Her min egen oplevelse sidste sommer med formodentlig fake billeder: Jeg kan ikke mindes at have set fake billeder hos Daicyclub indtil for ca. 1/2 år siden, og hvis der har været, har det mere været undtagelsen end normen. Nu er det nærmest blevet normen. Hvis Kaya's billeder virkelig er taget on location, så er det de første ægte billeder i et flere mdr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 31. Januar, 2016 Jeg besøgte kaya i går og kan bekræfte billederne er ægte, hun hade os det samme tøj på da vi mødtes, men det kom hurtigt af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 31. Januar, 2016 Mirko skrev, for 3 minutter siden: Jeg besøgte kaya i går og kan bekræfte billederne er ægte, hun hade os det samme tøj på da vi mødtes, men det kom hurtigt af. Hvad var størrelsen af Kayas bryster? og hvor meget tatoveret var hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirko 35 Skrevet 1. Februar, 2016 De var vel ca max en b skål men sad godt. Tatoveringer var der ingen af. Den naturlige behåring for neden kunne godt være trimet lidt mere, men ellers en rigtig sød pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 1. Februar, 2016 Mirko skrev, for 1 time siden: De var vel ca max en b skål men sad godt. Tatoveringer var der ingen af. Den naturlige behåring for neden kunne godt være trimet lidt mere, men ellers en rigtig sød pige. Vil det sige, hun fremviste en rigtig rodet kussedusk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg