Hop til indhold

Jennifer - Romantica

Featured Replies

Skrevet

Godaften alle :-D

Lørdag den 9 Januar tog jeg et smut forbi Romantica, ved hjælp af nogle flinke personer her på siden :-)

Har ikke lyst til at fortælle detaljeret, men ellers en super dejlig oplevelse, med masser af nusseri og kys.

Jennifer er virkelig sød og imødekommende, vi fik snakket en del efter en hyggelig stund, så man følte sig virkelig velkommen. 

Jennifer kan varmt anbefales og det er ihvertfald ikke sidste gang jeg kommer der :-)

Skrevet
ciftci skrev, for 1 time siden:

Godaften alle :-D

Lørdag den 9 Januar tog jeg et smut forbi Romantica, ved hjælp af nogle flinke personer her på siden :-)

Har ikke lyst til at fortælle detaljeret, men ellers en super dejlig oplevelse, med masser af nusseri og kys.

Jennifer er virkelig sød og imødekommende, vi fik snakket en del efter en hyggelig stund, så man følte sig virkelig velkommen. 

Jennifer kan varmt anbefales og det er ihvertfald ikke sidste gang jeg kommer der :-)

Det glæder mig, du fandt ud til den lille numse-viser.

Skrevet

Mange tak for det hyggelige besøg og den fine, fine anmeldelse Ciftci. Det altid dejligt at få af vide at ens gæster hygger sig lige så meget som man selv gør.. Hehe..Du er i hvertfald altid velkommen.. Glade gæster er gode gæster.. Hehe.. 

Kys og Knus Jennifer ;-*

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.