Hop til indhold

Frisk, frækt, liderligt bipar

Featured Replies

Skrevet

Har prøvet ingen succes , men skriv pb , så kan du få mere at vide 

Skrevet
dallevalle skrev, for 2 timer siden:

Har prøvet ingen succes , men skriv pb , så kan du få mere at vide 

Hvorfor ikke skrive her i tråden, så andre kunne få glæde af dine oplysninger?

Skrevet

dem vil jeg også gerne høre mere om - vil du ikke dele det her i forum så alle kan drage nytte af din erfaring?

Skrevet
  • Author

Er der slet ingen seriøse, som vil fortælle åbent om deres oplevelser?

• 1 month later...
Skrevet

jeg har tænkt på at besøge dem, men aldrig kommet så langt, men efter det reply længere oppe så tror jeg at jeg hopper over, send gerne en pb med hvad du har oplevet

Skrevet

Ved ikke om det er indenfor dit geografiske område....

Men prøv måske dem: http://www.sexpiger.dk/1655

Har været hos dem en enkelt gang, god oplevelse, meget ægte og naturlig. Har også besøgt hende alene, lige så god oplevelse

• 4 months later...
Skrevet

Har haft besøg af dem hun er langt over de 32år som der bliver skrevet og de er kun intreseret i hinanden jeg må indrømme at det var en meget skuffende oplevelse 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft lånt pigen i en times tid. Det var en okay oplevelse, ikke lige på min top 10 liste, men det virkede ret naturligt hyggeligt, og hun var sød og imødekommende. Manden hilste jeg kun lige kort på, men han virkede også som en almindelig fin fyr. M.h.t. alderen tror jeg altså at annoncen passer. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.