Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi i denne uge. Sød pige, hende på billederne, der taler fint dansk. Fik en tantra med efterfølgende topløs hj. Der blev ikke lagt op til mere. Fik ikke spurgt til extra ydelserne. Alt i alt en god oplevelse. JD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
JDONG skrev, den 22/1/2016 at 15:08:

Har været forbi i denne uge. Sød pige, hende på billederne, der taler fint dansk. Fik en tantra med efterfølgende topløs hj. Der blev ikke lagt op til mere. Fik ikke spurgt til extra ydelserne. Alt i alt en god oplevelse. JD

Hvad kostede den "tur"`?

Billederne viser (syntes jeg) en meget smuk ung pige, og du er sikker på det er hende fra billederne? (Tatto burde kunne genkendes, hahaha) 

Findes på Nettet

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tattoo på sidste billede er identisk med virkeligheden. Dog mener jeg at brysterne er noget større end på billederne. 

Total damage 600, tilbud på tantra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Testeren skrev, for 20 timer siden:

Enig, meget sød og flot pige. 1 times tantra med HE 500,-

HE?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun havde kun lokalet frem til 1/2 og leder efter nyt lokale i Birkerød området.

jeg skrev til hende i går og hun svarede, at hun håbede at være på igen om et par måneder. Ærgerligt, for hun er sød og køn ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved noget nyt om hvornår hun er tilbage igen. Har ringet på det ovenstående link, men det er ikke hende, men en anden der ikke kender til noget til hende fra Birkerød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...