Hop til indhold
Guest Gæsten

Gamrai

Recommended Posts

Guest AndrewR

Kan ikke andet end anbefalde Gam Rai. smukke piger og god massage i rene og pene lokaler...  Me like!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gæsten
Jørgensen skrev, for 14 timer siden:

Hvad måtte du betale for b2b og fuldpakke i en hel time?

Mener det var 700+1000, alt for dyrt :???: men bedre givet ud end meget af det "andet" der kan vælges rundt omkring pt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også lige besøgt Jada, top B2B, meget indlevende pige havde ikke reserveret tid, kom bare forbi og blev vist ind af en og da jeg lå nøgen kom Jada ind og hviskede mig blidt i øret om jeg havde det godt osv...hele tiden super service. Fik en god B2B, hvor hun kørte hendes fi... rundt i hovedet og håret på mig, hendes HJ var helt i top. Fik trillet lidt ært på hende og det var hun ikke utilfreds med, men jeg måtte lige vaske mit hår inden jeg skulle hjem pga. f.. lugt.. :) Klart et besøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pit. skrev, den 1/28/2016 at 14:24:

Har også lige besøgt Jada, top B2B, meget indlevende pige havde ikke reserveret tid, kom bare forbi og blev vist ind af en og da jeg lå nøgen kom Jada ind og hviskede mig blidt i øret om jeg havde det godt osv...hele tiden super service. Fik en god B2B, hvor hun kørte hendes fi... rundt i hovedet og håret på mig, hendes HJ var helt i top. Fik trillet lidt ært på hende og det var hun ikke utilfreds med, men jeg måtte lige vaske mit hår inden jeg skulle hjem pga. f.. lugt.. :) Klart et besøg værd.

Har i efteråret besøgt Gamrai to gange, - første gang med body2body - anden gang med fuld pakke - begge gange til min fulde tilfredshed/tilfredsstillelse. Pigerne gik virkelig til den - den første ligefrem opfordrede mig til med hænderne at "rage" på hende, hvis hun mente, jeg ikke benyttede hende i fuld udstrækning. - Begge piger er gået videre til andre steder, så jeg nævner ikke navne nu. (Jeg har anmeldt dem herinde tidligere).

Mine hidtidige erfaringer med Gamrai betyder, at jeg har tillid til stedet og orienterer mig den vej igen. Nu har du været så venlig at koble navnet Jada til fotoet af hende, og jeg kan bestemt lokkes. Jeg ser frem til fornemmelsen og duften af hendes fisse (lad os tale/skrive dansk) i ansigt og hår. - I øvrigt - har Jada hår på fissen? - Det forhøjer den gode fornemmelse i ansigtet. - Når du fortæller, at du fik fissesaft i håret, går jeg ud fra, at den - fissen - også har været godt og vel våd. - Hmm - våde fissehår - lækkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 5 timer siden:

Har i efteråret besøgt Gamrai to gange, - første gang med body2body - anden gang med fuld pakke - begge gange til min fulde tilfredshed/tilfredsstillelse. Pigerne gik virkelig til den - den første ligefrem opfordrede mig til med hænderne at "rage" på hende, hvis hun mente, jeg ikke benyttede hende i fuld udstrækning. - Begge piger er gået videre til andre steder, så jeg nævner ikke navne nu. (Jeg har anmeldt dem herinde tidligere).

Mine hidtidige erfaringer med Gamrai betyder, at jeg har tillid til stedet og orienterer mig den vej igen. Nu har du været så venlig at koble navnet Jada til fotoet af hende, og jeg kan bestemt lokkes. Jeg ser frem til fornemmelsen og duften af hendes fisse (lad os tale/skrive dansk) i ansigt og hår. - I øvrigt - har Jada hår på fissen? - Det forhøjer den gode fornemmelse i ansigtet. - Når du fortæller, at du fik fissesaft i håret, går jeg ud fra, at den - fissen - også har været godt og vel våd. - Hmm - våde fissehår - lækkert.

Jep - en del hår på fissen har hun, og driv våd...og hun førte også hænderne på til sine bryster, så man kunne rører undervejs, så det fik man også med i pakken. God tur med JaDa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 13 timer siden:

Har i efteråret besøgt Gamrai to gange, - første gang med body2body - anden gang med fuld pakke ....

Var anden gang kun fuld pakke, eller var det b2b med fuldpakke? Hvad måtte du betale for hver af de to besøg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 10 minutter siden:

Var anden gang kun fuld pakke, eller var det b2b med fuldpakke? Hvad måtte du betale for hver af de to besøg?

Som jeg husker det ved andet besøg, bestilte jeg fuld pakke fra begyndelsen. Jeg betalte vist nok 1500 kr for en time, som indebar både en del massage og body2body afsluttende med sut med gummi - og så en ordentlig omgang knep.

Første gang betalte jeg 1150 kr, fordi vi først regnede med at starte i sauna'en. Igen en time. Sauna'en vekslede vi siden til, at hun (hun hed i øvrigt Cherry) med sine søde hænder kørte en omgang sperm ud af min pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...