Hop til indhold
Captain

Stor frodig moden kvinde , Vejle

Recommended Posts

Som skrevet et andet sted på dette forum, ja så havde jeg jo en aftale med Helle her i formiddag

Skrev til hende for et par dage siden om det var muligt at besøge hende i dag onsdag kl 09.30 selvom hun først åbnede kl 12. Hurtigt kom der svar tilbage at det var helt ok.

Jeg skrev til hende i går at jeg glædede mig og hurtigt kom der et sødt svar retur.

Som aftalt holdt jeg et bestemt sted lidt før kl 09.30 og der kom en sms hvor jeg præcist skulle gå hen. Diskret indgang ind mellem 2 huse.

Helle stod klar indenfor døren klædt som vi havde aftalt.

Høj moden kvinde med bløde dejlige kurver. Skønt.

Vi kom ind i hygge rummet, jeg havde på forhånd valgt hendes super gode januar tilbud på en ½ time for 500 kr. Pengene skiftede ejer og Helle bad mig smide tøjet og gøre mig behagelig i den kæmpe store seng :-) Hun var hurtigt tilbage og kom op i sengen til mig. Så blev det ellers til dybe hede kys, blowjob, en ridetur, bagfra, oral til Helle, 69'er, 2 udløsninger til mig og mere end en til Helle :-)

Vi nussede og hyggesnakkede også en del, og da der var gået en time var det tid til at jeg igen skulle have tøjet på.

Kanon hyggelig time med fantastisk service. Så det er helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger Helle. Så jeg holder øje med om hendes januar tilbud også gælder i februar :-)

Som jeg snakkede med Helle om, så lugter der utroligt meget af røg, og det er absolut det eneste negative jeg har at berette efter dette besøg. Hyggerummet var ikke noget luksus, men fint nok til det jeg skulle bruge det til.

Tak for en dejlig oplevelse Helle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 1 time siden:

:shock: ja hver sin lyst :-D

Ja er det ikke skønt. Livet vil da være ufattelig kedelig hvis alle tænder på den samme type?

Skønt at Captain havde en super oplevelse der opfyldte det som han søgte:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...