Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Muligt hun er dansk og 37 år gammel, men jeg tror ikke den røv og den body der er fotograferet til annoncen er 37 år gammel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter en lang fridag i går fandt jeg denne https://annoncelight.dk/showad/200585  .    Mødte op

jeg ringer op på telefonen og der fik jeg oplyst at jeg skulle sms fik jeg så gjort og aftalt et møde med superfransk og dansk en time syntes prisen var høj men efter lang tids søgen takkede jeg ja .

Jeg mødte op til aftalte tid og i døren stod der en meget flot og smuk kvinde som foto kunne nse de der sorte stropper på trussen og røven var han solgt

fik betalt og så fik jeg superfransk efter en pause og en snak var det tid til og kigge lidt på kvinden den var god nok og hun var meget hotter end foto fissen var stram af en på 37 .

alt i alt en god oplevelse fik hvad jeg kom for

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jørgen45DK,

hvor holder hun sådan cirka til henne?, og er det i privaten eller er det på klinik?

Går ud fra at hun er dansk?

Har overvejet at besøge hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til mig fortalte hun 38 den 19 feb men syntes også hun har en fin lille krop og en god røv kommer nok igen når jeg er i det jyske hvis jeg ikke lige falder over en anden slank piger der kan finde ud af og sutte pik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej har set hun har næste samme foto og har også besøgt denne pige men hun vejer mere end michele37dk og så er der godt nok lavet et godt foto arbejde på siden hos den anden .

'Michele37 er naturlige flotter og bedre til at sutte pik men igen det en smags sag .

For mig handler det mere om hvad man får af oplevelser når man møder pigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glemte lige og skrive , at da jeg besøgte michele37dk var det dette sorte undertøj med alle de der sorte stropper på siden og bag til og meget høje sko der mødte mig i døren og  så havde jeg aftalt at hun også skulle tage et par frække strømper på.

Det som mange også skriver her på siden ikke fotoet eller et look a like der gør at man møder op men det man se og den oplevelse man får når man møder pigen og ud fra dette var hun et godt besøg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...