Hop til indhold
swlabr

Relax thaimassage Aalborg

Recommended Posts

Besøgte Relax forleden, og det var en noget blandet oplevelse. Jeg bestilte tid om morgenen til lidt senere på dagen, brugte det nummer der står på AL,

https://annoncelight.dk/showad/199238

så jeg havde selvfølgelig regnet med at det var den nydelige dame på billederne der skulle massere. Det viste sig dog at hun åbenbart havde travlt, så det var en anden, desværre ikke lige så flot dame, der skulle servicere mig. Blev spurgt om ½ eller 1 time på gebrokkent engelsk, og der blev afregnet på forhånd til standard pris. Ingen snak om ekstra, hvilket passede mig fint, da jeg bedst kan lide at aftale det ekstra undervejs.

Så startede en faktisk ganske kompetent massage, rimelig hård, dog desværre med noget olie der ikke var lugtfri. Efter en god halv times tid, hvor der var enkelte strejf af de ædlere dele, var det tid til at vende sig om, og hun konstaterede at lillemanden ikke var helt upåvirket af situationen. Der blev masseret lidt på forsiden af benene, stadig rimelig godt, og efter 40 min kom spørgsmålet så om der skulle ske mere.

Og her gik det desværre lidt galt, der blev tilbudt btb til horribel pris og en håndtrold var også til noget mere end standard pris. Jeg tilbød standardprisen for HJ, da jeg ikke tændte specielt på hende og derfor ikke havde lyst til BtB. Det indvilligede hun i efter lidt frem og tilbage snak, og hun ville igen have pengene inden vi gik videre.

Godt med olie på lillemanden, og så blev der ellers filet løs som gjaldt det livet. Det virkede skam også, men kan nu bedst lide det lidt mere pirrende og langsomt. På med tøjet, blev ikke tilbudt bad. Og var ude efter 50 min.

Så alt i alt ikke nogen speciel oplevelse, tror jeg holder mig til Thai Sports Massage for fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...