thomas 123 744 Skrevet 20. Januar, 2016 http://side6.dk/resultatside/?q=keyla er der en som har været her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 62 Skrevet 20. Januar, 2016 Har ikke været der, men sad og tjekkede hendes billeder ud i går..:)) Gad godt at "teste" hende. Skal vi ta´hende sammen..) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randers43 Skrevet 28. Januar, 2016 Hvaså er der nogen der har været på besøg?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sømanden 56 Skrevet 28. Januar, 2016 Hun har været flere steder. Jeg prøvede hende i Hasle v. Århus for et par år siden og hun kunne håndværket, men så heller ikke mere. Jeg var ikke imponeret, De billeder der er nye og har så også lige fået en pæn gang photoshop, hun er hverken så køn eller hot i virkeligheden og hendes stemme er lige så ru som en kædesav der mangler olie. Det der med at hun er latina er vel også at strække sandheden lidt rigeligt. Hun er bare endnu en nigeria neger der har fået nok af stradaen i Barcelona. Rigtig alder skyder jeg til sidst i 30erne. Sømanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 25. Februar, 2016 Sømanden skrev, den 28. jan. 2016 at 20:09: Hun har været flere steder. Jeg prøvede hende i Hasle v. Århus for et par år siden og hun kunne håndværket, men så heller ikke mere. Jeg var ikke imponeret, De billeder der er nye og har så også lige fået en pæn gang photoshop, hun er hverken så køn eller hot i virkeligheden og hendes stemme er lige så ru som en kædesav der mangler olie. Det der med at hun er latina er vel også at strække sandheden lidt rigeligt. Hun er bare endnu en nigeria neger der har fået nok af stradaen i Barcelona. Rigtig alder skyder jeg til sidst i 30erne. Sømanden tusind tak- du sparede mig lige for en køretur og 800 kr … eller hvad jeg er blevet bedre til med tiden….. Nej tak … eller jeg har glemt min pung …. kommer igen senere eller bare et "hell no - not gonna happen" :)) hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snestorm 18 Skrevet 2. Marts, 2016 Men hun var der sammen med https://annoncelight.dk/showad/202517 for et par dage siden Og Karla er alt hvad jeg kunne ønske... hvis mit spanske var bedre. Hendes engelske er ikke det bedste, lige som mit spansk. Store dejlige naturlige bryster, lille stram bagdel. Ingen kys, men sutter godt. Det bedste var nu at hun - fordi jeg var så vil med hendes bryster - spurgte om jeg ville have et billede af dem.... klart!!!!! Men som den gentleman jeg er.. fik hun selv lov at tage billedet.. uden blitz viste det sig.... bugger!! Når der er nok på kistebunden besøger jeg hende igen, hvis muligt. (Please stay!!) Og håber på et bedre billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg