Gæst Skrevet 19. Januar, 2016 (edited) Update update ... lige en lille ændring.....;);) Hej frække fyre. Så skete det endelig!! Efter opfordring fra jer frække mennesker, herinde fra. Har vi endelig fået arrangeret et privat GB. Denne frække seance vil finde sted SØNDAG 14/2- 2016 fra kl 13-15. Med mulighed for at komme en halv time før start hvis man vil have et bad og hvor der vil blive serveret lidt koldt at drikke og lidt snacks;) Når legen begynder tilbyder vi både fræk sex, fransk, pigesex og græsk:) Laura har dog forbehold ved græsk. Der er mulighed for op til 10 deltagende til dette event:) Og alt sex forgår selvfølgelig med gummi. Arrangementet forgår i privat lejelighed i indre by. Seancen koster 2000 kr og der betales et start beløb på 500 kr på mobilpay. I kan skrive til mig her på siden for yderlige info Vi glæder os til at se jer til et par frække timer. Knus Clara og Laura Redigeret 14. Februar, 2016 af Observator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor dick 43 Skrevet 21. Januar, 2016 hej piger super fed ide ...er der mulighed for sandwich sex med nogen af jer den dag ....og syns det lyder som en super pris for jer 2 dejlige tøser ...håber i sender en pb til mig vil super gerne deltage i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 21. Januar, 2016 hej Piger - det bliver super er jeg sikker på Er det en ny adresse i forhold til da jeg tilmeldte mig? eller hvad er det ændringen beståer i forhold til seneste annonce fra jer ? nus Anders Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RasmusL Skrevet 21. Januar, 2016 anders Jensen skrev, for 3 timer siden: hej Piger - det bliver super er jeg sikker på Er det en ny adresse i forhold til da jeg tilmeldte mig? eller hvad er det ændringen beståer i forhold til seneste annonce fra jer ? nus Anders Tror At det er at depositum kan ske via Mobilpay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 21. Januar, 2016 Jeg har mobile payet depositum skyd dig med på vognen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenKBH 133 Skrevet 21. Januar, 2016 RasmusL skrev, for 2 timer siden: Tror At det er at depositum kan ske via Mobilpay Ja, ændringen består i at man nu betaler tilmeldingsgebyr via Mobilepay i stedet for at møde personligt op hos SexyClub i Søborg. Adressen skulle så vidt jeg er orienteret stadigvæk være den samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2016 du har så ret morten kbh hihihi ingen ændringer ud over at der ik kan betales på klinikken men på mobilpay istedet ...knus fra mig og laura vi glæder os til at lege med jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dast74 Skrevet 25. Januar, 2016 Är där platser kvar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 27. Januar, 2016 Det bliver spændende spændende - jeg er heldigvis allerede tilmeldt! Er der mulighed for lidt 2i1 også?, det håber jeg knagme! - med sådanne hotte prinsesser, ville det være højde punktet af frækhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 27. Januar, 2016 MrCerious skrev, for 7 minutter siden: Det bliver spændende spændende - jeg er heldigvis allerede tilmeldt! Er der mulighed for lidt 2i1 også?, det håber jeg knagme! - med sådanne hotte prinsesser, ville det være højde punktet af frækhed. Mener ikke Laura tilbyder dette ifg.. http://www.sexyclub.dk/girls/laura1/index.php Men Clara gør...hvis størrelsen er i orden. Håber det bliver en så KÆMPE BRAGENDE SUCCES for både prinsesser og prinser, at forsiderne ryddes med anmeldelser på de sociale medier og....IKKE MINDST: At der vil blive tale om en gentagelse for de af os der ikke har mulighed for at være der (SUK!) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Januar, 2016 hihi vi får se .....men der er stadig 2pladser tilbage til vores leg her den 14 ....nogen der ønsker at deltage så skriv mig en privat besked knus clara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 29. Januar, 2016 Er desværre ikke i landet den dag, ellers ville jeg ikke gå glip af det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Februar, 2016 hejsa frække fyre så er der 1plads tilbage til mig og lauras gb her den 14 ......hvem skal være den sidste deltagende sf knus fra os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 5. Februar, 2016 RIGTIG, RIGTIG GOD FORNØJELSE PIGER (OG DRENGE!) Krydser fingere allerede NU for en snarlig gentagelse med i 2 dejlige piger! Et lille referat eller to, vil som sagt blive modtaget med kyshånd og ærbødig tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 7. Februar, 2016 Noget pis jeg skal arbejde..for Clara og Laura: I er som en svalende brise på en varm sommerdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2016 ppd skrev, den 7/2/2016 at 21:09: Noget pis jeg skal arbejde..for Clara og Laura: I er som en svalende brise på en varm sommerdag. hihihi Tusind tak ppd du er så sød .. ser frem til du får mulighed for at kigge forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Februar, 2016 Stadig 1 plads tilbage banditter send pb hvis i er interesseret;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Februar, 2016 Vi glæder os til i morgen banditter;) knus Laura og Clara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 13. Februar, 2016 (edited) Græskelskende Clara skrev, for 21 minutter siden: Vi glæder os til i morgen banditter;) knus Laura og Clara Forstår man godt. Det bliver sjovt. I skal nok få hænderne fulde! God fornøjelse, Prinsesser. Redigeret 13. Februar, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cityfan 17 Skrevet 13. Februar, 2016 Er der stadig en ledig plads? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrCerious 144 Skrevet 14. Februar, 2016 Hej alle! Tak for et par FREMRAGENDE timer i selskab med hinanden tidligere idag - synes det var et virkeligt fedt event. God stemning, god snak, alle var opmærksomme på hinanden og ikke mindst var ALLE deltagere frække og meget engagerede! Fedt! Og så til pigerne, Clara og Laura, i guder - sikke et par mega frække kattekillinger! - begge gav den fuld gas og sikrede et event, hvor man faktisk ikke rigtigt kunne ønske sig ret meget mere! . Jeg kommer gerne igen og igen og IGEN! . Og håber da meget på en "ommer", så er jeg nok den første der tilmelder mig. Ps: Billederne af tøserne er super flotte - MEN virkeligheden er 2-3 gange bedre! - do I need to say more! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. Februar, 2016 MrCerious skrev, for 22 timer siden: Hej alle! Tak for et par FREMRAGENDE timer i selskab med hinanden tidligere idag - synes det var et virkeligt fedt event. God stemning, god snak, alle var opmærksomme på hinanden og ikke mindst var ALLE deltagere frække og meget engagerede! Fedt! Og så til pigerne, Clara og Laura, i guder - sikke et par mega frække kattekillinger! - begge gav den fuld gas og sikrede et event, hvor man faktisk ikke rigtigt kunne ønske sig ret meget mere! . Jeg kommer gerne igen og igen og IGEN! . Og håber da meget på en "ommer", så er jeg nok den første der tilmelder mig. Ps: Billederne af tøserne er super flotte - MEN virkeligheden er 2-3 gange bedre! - do I need to say more! Mr. C, der er en anmeldelse her, Clara er desværre stoppet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. Februar, 2016 Nille skrev, for 2 timer siden: Mr. C, der er en anmeldelse her, Clara er desværre stoppet... Noooooo. Er Clara stoppet "for good"? Hun fik aldrig rigtig fortalt hvordan jeg kunne gøre " det græske eventyr" til UG og Kryds og Slange... ØV!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 2. April, 2016 Hov.. Clara tilbage.. Kan hun krydse fingre og alt hvad der findes for at der kommer en gentagelse af dette arrangement. Håber virkelig der kan findes ud af noget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg