Hop til indhold
Gæst

Privat GB med Laura og Clara d. 14

Recommended Posts

Gæst

Update update ... lige en lille ændring.....;);) 

 

Hej frække fyre. Så skete det endelig!!

Efter opfordring fra jer frække mennesker, herinde fra. Har vi endelig fået arrangeret et privat GB.

Denne frække seance vil finde sted  SØNDAG 14/2- 2016 fra kl 13-15. Med mulighed for at komme en halv time før start hvis man vil have et bad og hvor der vil blive serveret lidt koldt at drikke og lidt snacks;) Når legen begynder tilbyder vi både fræk sex, fransk, pigesex og græsk:) Laura har dog forbehold ved græsk. Der er mulighed for op til 10 deltagende til dette event:)

Og alt sex forgår selvfølgelig med gummi. 

Arrangementet forgår i privat lejelighed i indre by.  

Seancen koster 2000 kr  og der betales et start beløb  på 500 kr på mobilpay. I kan skrive til mig her på siden for yderlige info 

Vi glæder os til at se jer til et par frække timer.

Knus Clara og Laura 

Redigeret af Observator

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej piger super fed ide ...er der mulighed for sandwich sex med nogen af jer den dag ....og syns det lyder som en super pris for jer 2 dejlige tøser ...håber i sender en pb til mig vil super gerne deltage i det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

hej Piger - det bliver super er jeg sikker på :-)

Er det en ny adresse i forhold til da jeg tilmeldte mig? eller hvad er det ændringen beståer i forhold til seneste annonce fra jer ?

nus Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
anders Jensen skrev, for 3 timer siden:

hej Piger - det bliver super er jeg sikker på :-)

Er det en ny adresse i forhold til da jeg tilmeldte mig? eller hvad er det ændringen beståer i forhold til seneste annonce fra jer ?

nus Anders

Tror At det er at depositum kan ske via Mobilpay ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RasmusL skrev, for 2 timer siden:

Tror At det er at depositum kan ske via Mobilpay ;) 

Ja, ændringen består i at man nu betaler tilmeldingsgebyr via Mobilepay i stedet for at møde personligt op hos SexyClub i Søborg. Adressen skulle så vidt jeg er orienteret stadigvæk være den samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

du har så ret morten kbh hihihi ingen ændringer ud over at der ik kan betales på klinikken men på mobilpay istedet ...knus fra mig og laura vi glæder os til at lege med jer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver spændende spændende - jeg er heldigvis allerede tilmeldt! :-P

Er der mulighed for lidt 2i1 også?, det håber jeg knagme! - med sådanne hotte prinsesser, ville det være højde punktet af frækhed. :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrCerious skrev, for 7 minutter siden:

Det bliver spændende spændende - jeg er heldigvis allerede tilmeldt! :-P

Er der mulighed for lidt 2i1 også?, det håber jeg knagme! - med sådanne hotte prinsesser, ville det være højde punktet af frækhed. :-P

 

Mener ikke Laura tilbyder dette ifg..

http://www.sexyclub.dk/girls/laura1/index.php

Men Clara gør...hvis størrelsen er i orden.

Håber det bliver en så KÆMPE BRAGENDE SUCCES for både prinsesser og prinser, at forsiderne ryddes med anmeldelser på de sociale medier og....IKKE MINDST:

 At der vil blive tale om en gentagelse for de af os der ikke har mulighed for at være der (SUK!) :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hihi vi får se .....men der er stadig 2pladser tilbage til vores leg her den 14 ....nogen der ønsker at deltage så skriv mig en privat besked knus clara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hejsa frække fyre  så er der 1plads tilbage til mig og lauras gb her den 14 ......hvem skal være den sidste deltagende sf knus fra os 

Del dette indlæg


Link til indlæg

RIGTIG, RIGTIG GOD FORNØJELSE PIGER (OG DRENGE!)

 

Krydser fingere allerede NU for en snarlig gentagelse med i 2 dejlige piger!

 

Et lille referat eller to, vil som sagt blive modtaget med kyshånd og ærbødig tak!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget pis jeg skal arbejde..for Clara og Laura: I er som en svalende brise på en varm sommerdag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, den 7/2/2016 at 21:09:

Noget pis jeg skal arbejde..for Clara og Laura: I er som en svalende brise på en varm sommerdag.

 

hihihi Tusind tak ppd ;) du er så sød .. ser frem til du får mulighed for at kigge forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Græskelskende Clara skrev, for 21 minutter siden:

Vi glæder os til i morgen banditter;) knus Laura og Clara 

:-)

Forstår man godt. Det bliver sjovt.

I skal nok få hænderne fulde!

God fornøjelse, Prinsesser.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle! :-)

 

Tak for et par FREMRAGENDE timer i selskab med hinanden tidligere idag - synes det var et virkeligt fedt event. God stemning, god snak, alle var opmærksomme på hinanden og ikke mindst var ALLE deltagere frække og meget engagerede! Fedt! :smile::cool:

Og så til pigerne, Clara og Laura, i guder - sikke et par mega frække kattekillinger! - begge gav den fuld gas og sikrede et event, hvor man faktisk ikke rigtigt kunne ønske sig ret meget mere! :-P:-P:-P . Jeg kommer gerne igen og igen og IGEN! :-P . Og håber da meget på en "ommer", så er jeg nok den første der tilmelder mig. :wink:

Ps: Billederne af tøserne er super flotte - MEN virkeligheden er 2-3 gange bedre! - do I need to say more! :-P:wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrCerious skrev, for 22 timer siden:

Hej alle! :-)

 

Tak for et par FREMRAGENDE timer i selskab med hinanden tidligere idag - synes det var et virkeligt fedt event. God stemning, god snak, alle var opmærksomme på hinanden og ikke mindst var ALLE deltagere frække og meget engagerede! Fedt! :smile::cool:

Og så til pigerne, Clara og Laura, i guder - sikke et par mega frække kattekillinger! - begge gav den fuld gas og sikrede et event, hvor man faktisk ikke rigtigt kunne ønske sig ret meget mere! :-P:-P:-P . Jeg kommer gerne igen og igen og IGEN! :-P . Og håber da meget på en "ommer", så er jeg nok den første der tilmelder mig. :wink:

Ps: Billederne af tøserne er super flotte - MEN virkeligheden er 2-3 gange bedre! - do I need to say more! :-P:wink:

 

Mr. C, der er en anmeldelse her, Clara er desværre stoppet...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 2 timer siden:

Mr. C, der er en anmeldelse her, Clara er desværre stoppet...

 

Noooooo.

Er Clara stoppet "for good"?

Hun fik aldrig rigtig fortalt hvordan jeg kunne gøre " det græske eventyr" til UG og Kryds og Slange...

ØV!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov..

Clara tilbage..

Kan hun krydse fingre og alt hvad der findes for at der kommer en gentagelse af dette arrangement.

Håber virkelig der kan findes ud af noget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...