Hop til indhold
Dahl39

Løvenholmvej 29 - Gjesing

Recommended Posts

HeY Gutter!...

Besøg ALDRIG Sandra på Løvenholmvej i Gjesing...Mødte op godt liderlig -Og betalte

1000kr for 30 min...Måtte hverken slikke fisse el røre/kysse patter!...

Hvad fanden er det for noget???

så ka hun sku da sige det inden man betaler

og vælger hvad man vil have..

Blev sku lidt skuffet, gav hende sku hele

turen efter 2 gange Nej...

Hun er sku lækker nok 

Bare noget pis man betaler 1000kr og ik

må en skid..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bulder skrev, for 2 timer siden:

En skod sted. Det findes sikkert værre andere steder, men ikke et sted for normalt begavede mennesker.

Jeg har nu besøgt stedet flere gange og synes faktisk der er fine forhold, stedet er forholdsvis nyrenoveret og du kan parkere diskret inde i gården - og jeg synes, jeg har haft nogle gode oplevelser de få gange jeg har været der.

Men der skal jo ikke mange dårlige oplevelser til, før et sted får et dårligt ry - og det går desværre også ud over den næste pige, som måske gerne vil give en god oplevelse - men kunderne bliver bare væk, pga. dårlige erfaringer med nogle få piger, som virkelig kan brænde sig dybt ind i ryggraden på en - jeg besøgte f.eks ikke et sted i ca. 10 år pga. en pige, som kastede sig over det bedste jeg ejer og gav mig et blowjob som et tærskeværk.og forsøgte at gøre mig færdig i løbet af 5 min., selvom jeg havde bestilt og betalt for en hel ½ time :sad:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med Jernmanden :-)

jeg har også haft gode oplevelser på stedet og haft lyst til at besøge den her omtalte pige, men hun har alt for mange negative anmeldelser til jeg gider at smide penge ud af vinduet på hende - ærgerligt da hun ser lækker ud.

stedet fejler ikke noget - rent og pænt og ikke mindst meget diskret parkering og indgang.

/Thor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...