molde2 5 Skrevet 19. Januar, 2016 Hej Hvad er "normalt" for at bestille tid? Er ved at prøve at sætte en date op om 2½ uge, er det for tidligt? Eller hvad fortrækkes egentligt for en tidshorisont? KH. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1960 Skrevet 19. Januar, 2016 Det er måske lige tidligt nok i mit hoved, men hvis pigen er ok med det, er det jo fint. Jeg foretrækker et par dage inden, da jeg som regel har lidt planlægning der skal gå op. Desværre betyder det tit at jeg misser en pige, hvis hun først annoncerer på dagen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 19. Januar, 2016 molde2 skrev, for 44 minutter siden: Hej Hvad er "normalt" for at bestille tid? Er ved at prøve at sætte en date op om 2½ uge, er det for tidligt? Eller hvad fortrækkes egentligt for en tidshorisont? KH. Jeg synes det rigtig godt med tidsbestilling i god tid, netop for at pigen så kan planlægge sit privatliv og så du også sikker på at hun kan når du ude i god tid. Held og lykke med daten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 8. Marts, 2016 Det er der vel intet galt i? Hellere end forespørgsel i god tid end en fem minutter før. Jeg har tit nogle der spørger om de kan bestille tid i næste uge eller næste uge igen, syntes det rart med planlægning på forhånd. Beder dem dog altid bekræfte på dagen, før får de ikke adressen. Har også en ide om at de mænd går og glæder sig i den uge/uger, -ventetiden kan jo også være pirrende, eller er jeg helt galt på den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 8. Marts, 2016 Kysseglade Molly skrev, 1 time siden: Det er der vel intet galt i? Hellere end forespørgsel i god tid end en fem minutter før. Jeg har tit nogle der spørger om de kan bestille tid i næste uge eller næste uge igen, syntes det rart med planlægning på forhånd. Beder dem dog altid bekræfte på dagen, før får de ikke adressen. Har også en ide om at de mænd går og glæder sig i den uge/uger, -ventetiden kan jo også være pirrende, eller er jeg helt galt på den? Jeg har altid holdt af at have lavet aftalen i god tid, gerne en uge eller to - nogen gange længere - delvist på grund af den pirrende ventetid, men også for at få logistikken til at gå op, kalenderen skal også tilpasses og er der tale om en aftale med lidt mere avanceret indhold skal der måske foretages lidt indkøb Jeg har da også enkelte gange været spontan og udset mig en tiltalende pige på selve dagen og så ringet til klinikken. Jeg erindrer ikke jeg nogensinde bare er dukket op på en klinik uden aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg