Hop til indhold

Recommended Posts

Undertegnede vat der i lørdags. kl. 11.00. Ringede i forvejen. Der er kommet nye ejer og telefon.

Blev budt velkommen af en flot ung pige på ca. 25. år. Slang med sort hår. Lady tror jeg hun hed.

Smed tøjet og det første der blev spurt om var om vi skulle have b2b. Jeg sagde nej af flere personlige grunde. Så blev hun sur. Begyndte at massere som var nogenlunde. Så ville hun give den med hånden. Men også nej herfra. Herefter var der ikke nogen smil og hurtig færdig.

Måtte ikke røre hende og ville ikke smide kjolen selv om jeg ville betale. Så spurte jeg om hun ville give numsemassage. Det ville hun ikke.

Var kun interesseret i at tjene penge. Ikke et sted jeg kommer igen.

Hilsen Munken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Munken skrev, for 19 minutter siden:

Undertegnede vat der i lørdags. kl. 11.00. Ringede i forvejen. Der er kommet nye ejer og telefon.

Blev budt velkommen af en flot ung pige på ca. 25. år. Slang med sort hår. Lady tror jeg hun hed.

Smed tøjet og det første der blev spurt om var om vi skulle have b2b. Jeg sagde nej af flere personlige grunde. Så blev hun sur. Begyndte at massere som var nogenlunde. Så ville hun give den med hånden. Men også nej herfra. Herefter var der ikke nogen smil og hurtig færdig.

Måtte ikke røre hende og ville ikke smide kjolen selv om jeg ville betale. Så spurte jeg om hun ville give numsemassage. Det ville hun ikke.

Var kun interesseret i at tjene penge. Ikke et sted jeg kommer igen.

Hilsen Munken

De er alle kun interesseret i at tjene penge. Det er dem de lever af. 

Meeeeen nogen gør det mere charmerende end andre. Nogen gør det så charmerende, at man kommer igen :) 

Men når du kun vil have massage, hvorfor går du så ikke til et af de gode massage steder? 

Hvad mener du med numsemassage? Finger ind, eller massage af baller, eller?? 

 

Fortalte de at der var nye ejere? Det har ellers været den samme ejer i mange, mange år. 

Du skriver PP. Har den skiftet navn fra Pi Mek? 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

De er alle kun interesseret i at tjene penge. Det er dem de lever af. 

Meeeeen nogen gør det mere charmerende end andre. Nogen gør det så charmerende, at man kommer igen :) 

Men når du kun vil have massage, hvorfor går du så ikke til et af de gode massage steder? 

Hvad mener du med numsemassage? Finger ind, eller massage af baller, eller?? 

 

Fortalte de at der var nye ejere? Det har ellers været den samme ejer i mange, mange år. 

Du skriver PP. Har den skiftet navn fra Pi Mek? 

Stedet hedder stadigvæk Pi Mek medmindre der menes Thorvaldsens gade

der er nye ejere og der annonceres på annonceligth jævnligt.

der ydes alt 

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 49 minutter siden:

Stedet hedder stadigvæk Pi Mek medmindre der menes Thorvaldsens gade

der er nye ejere og der annonceres på annonceligth jævnligt.

der ydes alt 

venligst 8000

Jeg havde godt set deres annonce om "særlige ydelser" på AL. 

Nye ejere, ok. Det var også lidt et lidt støvet sted, sidst jeg var der :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godaften 

Jeg besøgte Pi Mek i dag - mest fordi de annoncerer med b2b Annoncelight - det skulle da lige tjekkes af.

Pi Mek er holdt, men klinikken bliver videreført med samme navn, og Ewa er der stadig - tror at det er Ewa som ejer klinikken, måske er der også en anden medejer.

Jeg blev modtaget af Ewa og vi aftalte b2b. Det kostede 0,8 kg for en halv time og 1 kg for en time. - Ewa giver ikke b2b, så det var en lidt ældre thai som jeg fik fornøjelse af. Uden at gå i detaljer, så var massagen gennemsnitlig uden at være prangende og med en fin afslutning. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...