doxa 11 Skrevet 19. Januar, 2016 Jeg besøgte hende i sidste uge og skal allerede derud igen i dag. Hold da op, hvor hun er dejlig. Selvom hun er en lille pige med et fint uskyldigt udseende er hun samtidig meget dirty. Lige hvad jeg tænder på. Sidste gang slikkede vi hinanden samtidig, en ægte 69'er. Jeg kan stadig mærke hendes lille fine tunge overalt. Og det var lækkert bagefter at få lov til at sprøjte på hendes lækre brunne krop. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesse 399 Skrevet 20. Januar, 2016 doxa skrev, den 19. jan. 2016 at 10:13: Jeg besøgte hende i sidste uge og skal allerede derud igen i dag.... Nu nævner hun i annoncen at hun har flotte bryster - kan du bekræfte det? Hvor store er de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 865 Skrevet 20. Januar, 2016 Jeg har også besøgt Nanja. Brysterne er ægte, men små. Det er vel en lille B-skål. Ja, altid en fornøjelse at give Nanja's hud en proteinbehandling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg