Hop til indhold

Esbjerg..

Featured Replies

Skrevet

er strandet i Esbjerg nogle dage..nogle der har erfaringer her nede...

Skrevet

Ja, man skal være heldig ;)

Desværre er der meget få gode steder (læs ingen) man kan være heldig, at popper en enkel op på gæste visit. F.eks. kommer Jasmin på besøg i næste uge.

Pite

Skrevet
Pite skrev, den 19/1/2016 at 09:30:

Ja, man skal være heldig ;)

Desværre er der meget få gode steder (læs ingen) man kan være heldig, at popper en enkel op på gæste visit. F.eks. kommer Jasmin på besøg i næste uge.

Pite

Hej Pite

Vil nu ikke give dig helt ret i dine observationer. Har haft mange super skønne oplevelser i Esbjerg/Varde. Nu er der jo i det hele taget nærmest ingen der er her fast noget sted, da alle jo er nogle der gæste visitter. Der er bare stor forskel på hvilke steder det er, har jeg erfaret. jeg har haft masser af super gode oplevelser ude ved Korskroen. I Varde dukker der også rimeligt ofte en super skøn pige op som hedder Nadia (mener så hun har ændret navn til Leila nu). Hun er absolut den sødeste og frækkeste af alle dem jeg har mødt. Så kommer SexyKelly ( spansk mulat..super slank) også ofte på besøg her i området,og hende har jeg det også altid skide sjovt og frækt med.Alt i alt så kommer der masser af frække piger til området på skift, så Pjevs... læs om dem her på siden og se bedømmelserne.

I dag er hende her i Esbjerg ( tror faktisk hun bor der normalt) https://annoncelight.dk/showad/200535.

Det var et super lækkert besøg med et rigtigt godt blowjob,og en sød pige.

Hvis man er til piger med lidt mere fylde er der jo også hende her i dag :  https://annoncelight.dk/showad/198755

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.