Hop til indhold

Recommended Posts

Guest allo-allo

Det er imponerende med den flid, Lucky 69 Luke lægger for dagen mht at promovere de polske skønheder. Det får mig til at spekulere på, om han er ansat i det polske handelskammer?

;-) Allo-Allo

PS: Jeg har selv nydt godt af en af den glade cowboy's anbefalinger - den vanvittigt dejlige Katja med de stærke orale kvaliteter. Tak   

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 3 timer siden:

Det er imponerende med den flid, Lucky 69 Luke lægger for dagen mht at promovere de polske skønheder. Det får mig til at spekulere på, om han er ansat i det polske handelskammer?

;-) Allo-Allo

PS: Jeg har selv nydt godt af en af den glade cowboy's anbefalinger - den vanvittigt dejlige Katja med de stærke orale kvaliteter. Tak   

Tag det som en service oplysning, og så længe der er hold i hvad Luke skriver, er det vel ok. Så markedsføring, ja måske, men ikke falsk markedsføring, hvilket i mine øjne er det vigtigste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Converge skrev, for 8 timer siden:

Tag det som en service oplysning, og så længe der er hold i hvad Luke skriver, er det vel ok. Så markedsføring, ja måske, men ikke falsk markedsføring, hvilket i mine øjne er det vigtigste.

Nævnte jeg noget som helst om markedsføring på et falsk eller fordrejet grundlag?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 3 minutter siden:

Nævnte jeg noget som helst om markedsføring på et falsk eller fordrejet grundlag?

 

Nej det var mig, der gav udtryk for min holding omkring luck's mulige ansættelse i det polske handelskammer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
Converge skrev, for 2 minutter siden:

Nej det var mig, der gav udtryk for min holding omkring luck's mulige ansættelse i det polske handelskammer.

Betalt markedsføring er ikke pr definition falsk. For mig er det helt fint, hvis den polske stat hiver lidt eu-støtte hjem til eksportfremstød på københavnske lagener, og at Mr 69Luke får dækket sine erotiske behove ved at prøvekøre samtlige polske trunter i byen og, københavnerne tjener lidt skejser vejd at leje alt for dyre lejligheder ud gennem AirBnB. Jeg spekulerer bare lidt over, hvordan det kan være, at de altid er hamrende positive. Jeg mindes ikke at have set Jolly JUmpers berider sige noget negativt om en polsk gudinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, den 1/6/2016 at 03:42:

Betalt markedsføring er ikke pr definition falsk. For mig er det helt fint, hvis den polske stat hiver lidt eu-støtte hjem til eksportfremstød på københavnske lagener, og at Mr 69Luke får dækket sine erotiske behove ved at prøvekøre samtlige polske trunter i byen og, københavnerne tjener lidt skejser vejd at leje alt for dyre lejligheder ud gennem AirBnB. Jeg spekulerer bare lidt over, hvordan det kan være, at de altid er hamrende positive. Jeg mindes ikke at have set Jolly JUmpers berider sige noget negativt om en polsk gudinde...

Bestemt ikke pr definition, Luck har jo givetvis ret udfra hvad andre skriver om pigebarnet. Og måske er det bare ikke så sjovt at tilbyde sin service til de "negative", når modydelsen muligvis er af den naturale form. Selvfølgelig kun spekulationer fra min side 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucky69luke skrev, den 30. maj 2016 at 23:37:

Gudinden er tilbage har lige booket hende til et par gode time imorgen;););)

Prøver igen: Hvis han dog bare kunne få nogle af de andre polske piger tilbage. Rødhårede Nicol eller den petite Kate. Kunne vi få en status på dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, 1 time siden:

Prøver igen: Hvis han dog bare kunne få nogle af de andre polske piger tilbage. Rødhårede Nicol eller den petite Kate. Kunne vi få en status på dem?

Det burde nok være i efterlysninger da det ikke omhandler Katja, men for at undgå endnu et spørgmål om status på dem svare jeg her, med det jeg kan.

Nicol er klart en af mine yndlingspiger og jeg har efterhånden fået en god dialog med hende i sengen så vel som uden for den (De sidste to gange hun var i dk har kaldt sig Nicola, det var penthouse bordellets mutter der havde glemt et "a" første gang hun var i dk). Jeg skrev sidste med Nicola var for en 5-6 ugers tid siden. Hun var ikke sikker på hvornår hun vender tilbage og da der var en del bøvl jeg ikke vil gå i detaljer med sidst hun var her, så spørgmålet er vel om hun vender tilbage? Jeg går udfra hun nok ringer/skriver næste gang hun kommer til DK, og gad vide om der ikke er nogen der skriver en anmeldelse når/hvis hun er her næste gang. Det bliver dog ikke mig, da jeg ikke selv længere tror min tid med Nicola er som den ville være for en første gangs gæst.  

Kate har jeg ingen privat, uden for sengen, kontakt med, så der melder jeg pas. Dejlig ung kvinde, som jeg klart ville lægge vejen forbi igen hvis hun indfinder sig i løbet af den danske sommer. 

-----> Tilbage til Katja. Hun er også en sprød dame og jeg kunne egentlig godt tænke lidt tid med hende, hvis jeg havde tid inden hun rejser. Desværre et alt for kort visit til jeg kunne nå at besøge hende denne gang.

Redigeret af kortehansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
jayjakes skrev, den 3/11/2017 at 16:52:

Så er hun tilbage igen... Havde en super oplevelse med hende i går. Kan kun tilslutte mig folks tidligere begejstring :)

Hvor annoncerer hun?.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...