Hop til indhold

Hvor er vi egentlig uendeligt små...

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik et link til denne video på Facebook. Hvorvidt de fakta, der gives, er nøjagtige, har jeg ikke undersøgt. Men jeg synes alligevel, at den er utroligt interessant. Nu synes jeg personligt, at rumforskning, planeter, sole og stjerner er et virkeligt spændende emne, og nyder blandt andet livestreaming fra NASA. Nok ikke alle er lige passioneret omkring det, men har du tre minutter, så læn dig tilbage og bliv underholdt for en stund.

Skrevet

Rummet, forskning og rejse der i, har altid fascineret mig meget. Det er et meget interessanr emne.

Og ja vi er meget små og skrøbelige i dette store univers.

Skrevet

Wow :) det var en god lille video 

Tak fordi du delte den med os :) 

Skrevet

Og så er der nogen der tror, at der ikke findes andre levende væsener end os derude...

Skrevet

Og udover at det er interessant, så er det også vanvittigt smukt.

Skrevet
Gina Faith skrev, for 30 minutter siden:

Jeg fik et link til denne video på Facebook. Hvorvidt de fakta, der gives, er nøjagtige, har jeg ikke undersøgt. Men jeg synes alligevel, at den er utroligt interessant. Nu synes jeg personligt, at rumforskning, planeter, sole og stjerner er et virkeligt spændende emne, og nyder blandt andet livestreaming fra NASA. Nok ikke alle er lige passioneret omkring det, men har du tre minutter, så læn dig tilbage og bliv underholdt for en stund.

Ja vi er sq uendelige små - og det er så svært at fatte hvor stort universet er. 

Og så helt utroligt spændende. 

• 5 months later...
Skrevet
Gina Faith skrev, den 18. jan. 2016 at 22:12:

Rummet er uendeligt, det er tiden også. Tænk at man ud af alle de menesker der lever og har levet på jorden, lever på et sted og i en tid hvor der ikke er naturkatastrofer, epidemier, sult eller krig. En større gevinst kan man vel ikke få.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.