Hop til indhold
Gina Faith

Hvor er vi egentlig uendeligt små...

Recommended Posts

Jeg fik et link til denne video på Facebook. Hvorvidt de fakta, der gives, er nøjagtige, har jeg ikke undersøgt. Men jeg synes alligevel, at den er utroligt interessant. Nu synes jeg personligt, at rumforskning, planeter, sole og stjerner er et virkeligt spændende emne, og nyder blandt andet livestreaming fra NASA. Nok ikke alle er lige passioneret omkring det, men har du tre minutter, så læn dig tilbage og bliv underholdt for en stund.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rummet, forskning og rejse der i, har altid fascineret mig meget. Det er et meget interessanr emne.

Og ja vi er meget små og skrøbelige i dette store univers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper 1968
Gina Faith skrev, for 30 minutter siden:

Jeg fik et link til denne video på Facebook. Hvorvidt de fakta, der gives, er nøjagtige, har jeg ikke undersøgt. Men jeg synes alligevel, at den er utroligt interessant. Nu synes jeg personligt, at rumforskning, planeter, sole og stjerner er et virkeligt spændende emne, og nyder blandt andet livestreaming fra NASA. Nok ikke alle er lige passioneret omkring det, men har du tre minutter, så læn dig tilbage og bliv underholdt for en stund.

 

 

 

Ja vi er sq uendelige små - og det er så svært at fatte hvor stort universet er. 

Og så helt utroligt spændende. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, den 18. jan. 2016 at 22:12:

Jeg fik et link til denne video på Facebook. Hvorvidt de fakta, der gives, er nøjagtige, har jeg ikke undersøgt. Men jeg synes alligevel, at den er utroligt interessant. Nu synes jeg personligt, at rumforskning, planeter, sole og stjerner er et virkeligt spændende emne, og nyder blandt andet livestreaming fra NASA. Nok ikke alle er lige passioneret omkring det, men har du tre minutter, så læn dig tilbage og bliv underholdt for en stund.

 

 

 

Rummet er uendeligt, det er tiden også. Tænk at man ud af alle de menesker der lever og har levet på jorden, lever på et sted og i en tid hvor der ikke er naturkatastrofer, epidemier, sult eller krig. En større gevinst kan man vel ikke få.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...