Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.tee-rak-thaiwellness.dk

En anbefaling herfra. 

Jeg har tidligere besøgt stedet og havde svingende oplevelser med det. 

Nu er det med ny ejer og jeg tænkte at det skulle afprøves igen. 

Jeg kom forbi en aften og bestilte en omgang massage i håbet om at få løsnet op for nakke og skuldre ... Og måske lidt mere end det. 

Pigen, på ca 30, var meget sød, flot og snaksaglig. Massagen var rigtig god og vi hygge snakkede godt undervejs. Følte mig i super godt selskab. 

Der blev afsluttet med et hj som var tiltrængt og hurtigt overstået. Jeg havde sparet op til det og hun var god til det.

Kom igen en uge senere og den samme pige gav den samme oplevelse igen - positivt ment. Smilende, flirtende og skide dygtig med hænderne. 

Priser er som gennemsnit, jeg får i hvert fald noget for pengene, føler jeg. Om nogle af de andre piger yder mere end hj, bj og b2b ved jeg ikke - det må I finde ud af. 

Jeg vender helt sikkert tilbage - når det gør ondt ugen... Måske før. 

Begge besøg er i 2016, så hun/stedet er i frisk erindring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gæsten

Efter billederne på Deres hjemmeside og bedømme er det de piger der var der i nov/dec. og de er bestemt ikke specielt eftertragtet. Har været der 2 gange i nov/dec. den ene gang var det en tusse gammel kvinde, ok massage men ekstra skulle jeg ikke nyde godt af, næste besøg blev jeg mødt af en ikke særlig køn og imødekommen kvinde og valgte at gå igen. Men vil da tjekke op på om der er kommet nyt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...