Hop til indhold
Raver.

Herning! PUSSYCATS!

Recommended Posts

Jeg har lige været på besøg hos et par piger i Herning. Ud fra billederne var jeg noget skeptisk, det plejer jo aldrig at holde stik. Men jeg ringede alligevel, og det sødeste pige stemme løfte     røret. Hun snakker perfekt Engelsk, og mine forhåbninger blev lidt større, kunne det passe billederne var ægte, var der en god oplevelse i vente. :-)

Jeg kom ud til adressen, og op gik døren WOOOW :D YESSS!! billederne passer!! Første punkt på programmet jeg skulle i bad. Dejligt sådan man selv er helt ren.

Jeg vil ikke fortælle så meget om hvad der så sket, det er ikke det bedste Sex jeg har fået, men når pigen er så flot, og lige efter min smag. Ja så betyder det mindre. Jeg kom hurtig, kunne ikke holde mig, og tænkt så nu ryger jeg nu. NÆÆÆÆ... Om jeg vil have lidt massage nu hvor der stadigvæk var tid tilbage på klokken. Så om på mave og så fik jeg nogle dejlig blind kærlige berøringer.

Pas godt på dem, og vis i besøger dem så siger i har læst denne anmeldelse her inde. Så ved de det er mig, da jeg sagde jeg gerne ville lave lidt reklame for dem.

http://side6.dk/resultatside/?q=pussycats

Mvh Raver.

Thanks Victoria and Jula. See you both soon. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pussycats plejer at være ret oprigtige med billederne. De par gange jeg har været der, har det været smukke kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...