Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Så har jeg meldt mig til sugardaters- og har sikkert allerede en aftale med NikitaGirl fra Horsens (29) men skal da lige høre om der er nogen som har erfaringer - gode eller dårlige?

Skrevet

Slikkeprinsen: Når du har mødt hende, er jeg meget interesseret i at høre din vurdering af denne babes præstationer ;)

Skrevet

Hun er en sød køn pige,hendes læber virker ikke så abnormt store som på hendes billede ilr.God lille fast røv-hårde silliconebryster.

sutter frækt ,0g lader sig også  velvilligt kneppe.

hendes lille lejlighed er lidt nusset.

god valuta for pengene

Skrevet
Fick skrev, for 33 minutter siden:

Hun er en sød køn pige,hendes læber virker ikke så abnormt store som på hendes billede ilr.God lille fast røv-hårde silliconebryster.

god valuta for pengene

OK, hvad er hendes priser pr møde/time? Er hun til anal?

Redigeret af sexplorer

Skrevet
  • Author
Fick skrev, for 7 timer siden:

god valuta for pengene

Hej Fick- det lyder da helt godt- jeg har aftale med hende i dag ;-)

Skrevet

Det sku da klart når hun bliver udstillet på den måde      Fick behøver da på ingen måde at stille hende til offentlig skue  

Hvis han har haft en god oplevelse med hende er det da dumt at udstille hende som han gør

Skrevet

Ro på ;) Vi afventer fortsat Slikkeprinsens beretning af hans oplevelse af hende i formiddags idag ;) Hun er stadig aktiv under en anden profil. Slikkeprinsen har formentlig hendes nye ændrede profil-navn, da han har korresponderet med hende. Vi må være afventende indtil han er på banen ;)

Skrevet
  • Author

Hun aflyste på grund af sygdom om morgenen, og ved middagstid var hendes profil slettet! men jeg har alligevel tro på en aftale senere, da jeg havde fået mobil og adresse.

S¨jeg kontakter hende igen på et tidspunkt, men da jeg var tændt på en aftale var jeg heldig og fandt en anden... *SF* læs andet steds senere.

Skrevet
Slikkeprinsen skrev, den 21/01/2016 at 18:35:

Hun aflyste på grund af sygdom om morgenen, og ved middagstid var hendes profil slettet! men jeg har alligevel tro på en aftale senere, da jeg havde fået mobil og adresse.

S¨jeg kontakter hende igen på et tidspunkt, men da jeg var tændt på en aftale var jeg heldig og fandt en anden... *SF* læs andet steds senere.

Har du fulgt op på hende Nikita (nu kira86)? Vil bare lige høre om der er noget nyt? ;)

Skrevet

Hvor meget vil hun have for dates?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.