Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er en sød køn pige,hendes læber virker ikke så abnormt store som på hendes billede ilr.God lille fast røv-hårde silliconebryster.

sutter frækt ,0g lader sig også  velvilligt kneppe.

hendes lille lejlighed er lidt nusset.

god valuta for pengene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, for 33 minutter siden:

Hun er en sød køn pige,hendes læber virker ikke så abnormt store som på hendes billede ilr.God lille fast røv-hårde silliconebryster.

sutter frækt ,0g lader sig også  velvilligt kneppe.

hendes lille lejlighed er lidt nusset.

god valuta for pengene

OK, hvad er hendes priser pr møde/time? Er hun til anal?

Redigeret af sexplorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, for 7 timer siden:

Hun er en sød køn pige,hendes læber virker ikke så abnormt store som på hendes billede ilr.God lille fast røv-hårde silliconebryster.

sutter frækt ,0g lader sig også  velvilligt kneppe.

hendes lille lejlighed er lidt nusset.

god valuta for pengene

Hej Fick- det lyder da helt godt- jeg har aftale med hende i dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sku da klart når hun bliver udstillet på den måde      Fick behøver da på ingen måde at stille hende til offentlig skue  

Hvis han har haft en god oplevelse med hende er det da dumt at udstille hende som han gør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ro på ;) Vi afventer fortsat Slikkeprinsens beretning af hans oplevelse af hende i formiddags idag ;) Hun er stadig aktiv under en anden profil. Slikkeprinsen har formentlig hendes nye ændrede profil-navn, da han har korresponderet med hende. Vi må være afventende indtil han er på banen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun aflyste på grund af sygdom om morgenen, og ved middagstid var hendes profil slettet! men jeg har alligevel tro på en aftale senere, da jeg havde fået mobil og adresse.

S¨jeg kontakter hende igen på et tidspunkt, men da jeg var tændt på en aftale var jeg heldig og fandt en anden... *SF* læs andet steds senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikkeprinsen skrev, den 21/01/2016 at 18:35:

Hun aflyste på grund af sygdom om morgenen, og ved middagstid var hendes profil slettet! men jeg har alligevel tro på en aftale senere, da jeg havde fået mobil og adresse.

S¨jeg kontakter hende igen på et tidspunkt, men da jeg var tændt på en aftale var jeg heldig og fandt en anden... *SF* læs andet steds senere.

Har du fulgt op på hende Nikita (nu kira86)? Vil bare lige høre om der er noget nyt? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...