Slikkeprinsen 82 Skrevet 18. Januar, 2016 Så har jeg meldt mig til sugardaters- og har sikkert allerede en aftale med NikitaGirl fra Horsens (29) men skal da lige høre om der er nogen som har erfaringer - gode eller dårlige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 19. Januar, 2016 Slikkeprinsen: Når du har mødt hende, er jeg meget interesseret i at høre din vurdering af denne babes præstationer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fick 112 Skrevet 19. Januar, 2016 Hun er en sød køn pige,hendes læber virker ikke så abnormt store som på hendes billede ilr.God lille fast røv-hårde silliconebryster. sutter frækt ,0g lader sig også velvilligt kneppe. hendes lille lejlighed er lidt nusset. god valuta for pengene 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 19. Januar, 2016 Link https://sugardaters.dk/show?alias=NikitaGirl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 19. Januar, 2016 (edited) Fick skrev, for 33 minutter siden: Hun er en sød køn pige,hendes læber virker ikke så abnormt store som på hendes billede ilr.God lille fast røv-hårde silliconebryster. sutter frækt ,0g lader sig også velvilligt kneppe. hendes lille lejlighed er lidt nusset. god valuta for pengene OK, hvad er hendes priser pr møde/time? Er hun til anal? Redigeret 19. Januar, 2016 af sexplorer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 82 Skrevet 20. Januar, 2016 Fick skrev, for 7 timer siden: Hun er en sød køn pige,hendes læber virker ikke så abnormt store som på hendes billede ilr.God lille fast røv-hårde silliconebryster. sutter frækt ,0g lader sig også velvilligt kneppe. hendes lille lejlighed er lidt nusset. god valuta for pengene Hej Fick- det lyder da helt godt- jeg har aftale med hende i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 20. Januar, 2016 Det sku da klart når hun bliver udstillet på den måde Fick behøver da på ingen måde at stille hende til offentlig skue Hvis han har haft en god oplevelse med hende er det da dumt at udstille hende som han gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 20. Januar, 2016 Ro på Vi afventer fortsat Slikkeprinsens beretning af hans oplevelse af hende i formiddags idag Hun er stadig aktiv under en anden profil. Slikkeprinsen har formentlig hendes nye ændrede profil-navn, da han har korresponderet med hende. Vi må være afventende indtil han er på banen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 82 Skrevet 21. Januar, 2016 Hun aflyste på grund af sygdom om morgenen, og ved middagstid var hendes profil slettet! men jeg har alligevel tro på en aftale senere, da jeg havde fået mobil og adresse. S¨jeg kontakter hende igen på et tidspunkt, men da jeg var tændt på en aftale var jeg heldig og fandt en anden... *SF* læs andet steds senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexplorer 21 Skrevet 27. Januar, 2016 Slikkeprinsen skrev, den 21/01/2016 at 18:35: Hun aflyste på grund af sygdom om morgenen, og ved middagstid var hendes profil slettet! men jeg har alligevel tro på en aftale senere, da jeg havde fået mobil og adresse. S¨jeg kontakter hende igen på et tidspunkt, men da jeg var tændt på en aftale var jeg heldig og fandt en anden... *SF* læs andet steds senere. Har du fulgt op på hende Nikita (nu kira86)? Vil bare lige høre om der er noget nyt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 27. Januar, 2016 Hvor meget vil hun have for dates? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 30. Januar, 2016 sexplorer skrev, den 1/27/2016 at 15:20: Har du fulgt op på hende Nikita (nu kira86)? Vil bare lige høre om der er noget nyt? kira86 https://sugardaters.dk/show?alias=kira86 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 82 Skrevet 30. Januar, 2016 Intet nyt- hun er væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg