Guest MM40 Skrevet 18. Januar, 2016 Endelig ... og kors i hytten jeg glæder mig. Kastede lige et blik over annonceligt og fandt denne perle https://annoncelight.dk/showad/194186 Ses vi ? ... øhh ja det kan du sgu roligt regne med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Januar, 2016 jeg er også sikker mand den dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smoking Skrevet 19. Januar, 2016 Kan desværre ikke øv. Glæd jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Januar, 2016 Hvordan skal det forstås, at begge piger er til sandwich, men kun Anne er til anal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Januar, 2016 pluto8 skrev, for 2 timer siden: Hvordan skal det forstås, at begge piger er til sandwich, men kun Anne er til anal? jeg spurgte om det samme da jeg tilmeldte mig, og fik svaret at Stella var klar på 2 i fissen samtidig, når hun var våd og åben nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Januar, 2016 Trofast skrev, for 21 timer siden: jeg spurgte om det samme da jeg tilmeldte mig, og fik svaret at Stella var klar på 2 i fissen samtidig, når hun var våd og åben nok Jeg kan se at det er også kommet i annoncen nu. Fru Anne er jo i en klasse for sig - det tror jeg at alle der har oplevet hende vil give mig ret i, men er her nogen som har noget kendskab til Stella?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvalivare 10 Skrevet 20. Januar, 2016 Vil lige nævne at jeg kører fra KBH.. Er der andre som også kører? Er der nogen der vil med? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Januar, 2016 Kvalivare skrev, for 2 timer siden: Vil lige nævne at jeg kører fra KBH.. Er der andre som også kører? Er der nogen der vil med? jeg synes det er et frisk initiativ - du burde faktisk annoncere det på annoncelight ;o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 22. Januar, 2016 Nøøøøj fru.Anne er der igen hun er simpelthen skøn , jeg er tilmeldt og spændende med den nye pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2016 bakkely skrev, for 12 timer siden: Nøøøøj fru.Anne er der igen hun er simpelthen skøn , jeg er tilmeldt og spændende med den nye pige. ja, faktisk perfekt med en "sikker" pige som Fru Anne - og en nyhed på samme tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Freddy8830 Skrevet 24. Januar, 2016 er der nogen der deltog og kan give en lille situationsrapport ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MM40 Skrevet 24. Januar, 2016 Freddy8830 skrev, for 4 timer siden: er der nogen der deltog og kan give en lille situationsrapport ? det nok en kende tidligt at spørge efter situationsrapport .... det er først om 2 dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 24. Januar, 2016 Nå ja hvad fanden må da indrømme jeg også er lidt ivrig 2 dage kan være lang tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg