Klumb 196 Skrevet 18. Januar, 2016 Efter langt tids betænkning fik jeg oprettet mig en bruger lørdag eftermiddag. Efter noget søgen og nogle afvisninger fandt jeg en. Egentlig noget ældre end mig men det betyder ikke så meget. Vi skrev frem og tilbage hvad der skulle ske og da hun skrev 2500for en time lukkede jeg i. Halv time efter skrev jeg om prisen var til forhandling og hun skrev 1700, det endte dog med 1600. Jeg tog vin med og jeg nåede at være hos hende i Ca 2.5 time som inkluderede først noget kemi afklaring, hun var rigtig sød og nede på jorden og sådan efter 1,5 time gik vi til værks. Alt i alt så har ik rigtig noget at sætte fingeren på, go vind til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 18. Januar, 2016 Det ville være rart med link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 18. Januar, 2016 (edited) Den må blive til gode, hun får mange henvendelser og det er hun i forvejen træt af så lovede ik at sprede hende over alle vinde Redigeret 18. Januar, 2016 af Klumb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg