Hop til indhold
Guest razorfiend

Falske billider

Recommended Posts

Guest razorfiend

Jeg var på lisa fra Fredericia pigerne i Norgesgade i går...http://side6.dk/resultatside/?q=fredericiapiger

Billedet passer ikke. Det er en meget sort pige (ikke at det gør noget) ikke en brazil. Hun har mega patter, så store at nippels pejer nedaf. 

Hun var sød nok og vi aftalte megafransk 800, men kort inde i processen putter hun alligevel gummi på. Så vil jeg hellere doggy og det gør vi så - så ber hun om 100 mere...

So to sum it up. Dyrt, leverede ikke aftalte vare og er ikke den på billedet!. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist helt gængs at billeder ikke passer....De fleste reklamerer med 100% ægte billeder - og det er jo korrekt. Det er bare sjældent billeder af dem selv.

Jeg har gjort det til en helt fast rutine at tjekke billeder i tineye...og er det der, er det ikke mig pigen får besøg af.

Jeg har talt med flere piger om det. Har sagt at de fleste vil acceptere hvis der f.eks. står: "modelfoto - vellignende", i stedet for at være uærlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...