Sexlysten 0 Skrevet 17. Januar, 2016 Hej alle. Jeg er ny i denne verden, og blev introduceret af min kammerat. Jeg søger en ung smuk pige med mange tusser og store bryster. Hvem kan i anbefale og gerne på klinik? Sexlysten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenKBH 133 Skrevet 17. Januar, 2016 Angelina Angel har tusser og J ståle og får rigtige gode anmeldelser her på siden. Jeg har dog ikke selv haft fornøjelsen af at hygge mig sammen med hende endnu. Du kan bl.a. finde hende hos Seductions Girls i København: http://seductiongirls.dk/pigerne/angelina/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 17. Januar, 2016 Sandra på Pussygalores er også et bud. Men Angelina er nu ret fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 17. Januar, 2016 (edited) Mange tak for anbefalingen begge 2 - jeg har en del tatoveringer som man self ikke kan se på mine billeder og mine bryster kan man vidst se fra Mars Knus Redigeret 17. Januar, 2016 af Angelina Angel 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 17. Januar, 2016 Ja så må vi jo til Mars for at se Angelina Angel's tatos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 18. Januar, 2016 http://gentlemenhouse2013.wix.com/newgentlemenhouse#!Dior/zoom/c118y/dataItem-ijbet16j En ungarsk bryst-bomber med farve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexlysten 0 Skrevet 18. Januar, 2016 (edited) Jeg kan ikke finde så meget nyt på Sandra, kan i fortælle lidt mere??Hun er sku lækker! Og kan vidst fornemme hun ikke er så skidt til et godt blæs... Jeg er jo nødt til at besøge Angelina med de fine anmeldelser hun har fået herinde.. og den røv og babser hun ser ret velskabt ud... Sexlysten Redigeret 18. Januar, 2016 af Sexlysten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dast74 Skrevet 18. Januar, 2016 Angelina är grym. Bara att treffe henne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 18. Januar, 2016 Markild skrev, for 12 timer siden: Ja så må vi jo til Mars for at se Angelina Angel's tatos Det ville være dumt, når hun nu er her på sjælland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 20. Januar, 2016 Jamen så glæder jeg mig til at se dig Sexlysten hav en dejlig dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. Januar, 2016 (edited) En nye pige "Lina" (21 år, 167 høj, 59 kg, B skål) fra Cassiopeia hedder det: "Be a bad ass for the day og bliv forført af en fandens sød og køn tattoo bitch." Ved dog ikke om hun får "faste vagter" Så Tatoo: Check! men Big Boobs: Fail! Men måske kan den unge alder alligevel være et hit? Redigeret 26. Januar, 2016 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg