Hop til indhold
Bondageguy36

Sofia i Horsens "bob bob bob"

Recommended Posts

Efter at have studeret markedet lidt frem og tilbage og stødte på "smukkesofia.dk" og udvekslet et par sms,er startede jeg automobilet op og drønede med store forventninger til Horsens, ringede som aftalt da jeg stod nedenfor og telefondamen fulgte mig op i en privat lejlighed, som luftede en del af røg, jeg fik afvide at hun ventede på mig i soveværelset, og ganske rigtigt. 

Men men men de 22 år hun har skrevet, må være en klar tastefejl, det nok nærmere 32 og så godt slidt ud, og de 59 kg ja måske da hun var 22 men nu er det nærmere 79 kg. 

Høfligt spørger hun, hvad kan jeg gøre for dig, høfligt svarer jeg "jeg vil gerne bede om en gang superfransk, ja det bliver 700 kr. Den har vendt 333 gange inde i hovedet om jeg skulle sige "beklager men din annoncer taler langt fra sandt" 

men pikken har desværre kramet på mig, så jeg tænker, nå ja hva skidt. Bliver høfligt tilbudt et bad, og svarer høfligt, gerne for din skyld, til trods for at jeg lige kommer fra badet hjemmefra. 

Agten går i gang, hun sutter udmærket, bruger dog meget hånden, min hånd strejfer hendes fisse, og hun vender sig om og giver mig blikket, det har du ik betalt for makker. Nå undskyld. Efter 13 min spørger jeg om jeg må rejse mig op, og pludselig banker det på døren. Tiden er gået, så du skal skynde dig, totalt turn off, dig skyder jeg raketten af, og tager mit tøj og høflig som jeg er, siger jeg pænt farvel og går min vej, tømt men pænt skuffet. 

Jeg hader når annoncerne er så forkerte, og at det bliver så professionelt. 

Stedet: 5/10 

pigen: 4/10 

sex: 5/10 

gentagelses risiko. Nej bestemt ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bondageguy36 skrev, for 7 timer siden:

Jeg kender 2 steder i Horsens hvor det er supergodt, men det er heller ikke meget for en by som Horsens. 

Hun var pæredansk, men ved ik hvor i landet hun var fra. 

Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide, hvilke 2 steder du mener...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt er jo en smag sag, men jeg besøger af og til Isabella som har holdt til i Horsens en del år, hun er enormt sød og rigtig dejlig, altid venlig og en flot pige er hun også :) 

så har jeg et andet sted, men jeg spørger lige pigen om det er i orden at fortælle om det her, hun er meget privat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...