Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Ratree denne gang med Ratree

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Tjaa i går aftes fik jeg behov for massage og ejakulation - så hen til automaten hæve penge og satte så kursen mod Valby - velankommen ringede jeg for at høre om der var nogen hjemme, og som have de tid - ja og jeg gik op ringede på og blev lukket ind -

Vi aftalte Ratree massage og et blowjob - Massagen var helt ok, et par myoser blev løsnet med Thai massage - et par muskler blev strukket ud, stemningen blev erotisk med lidt ala b2b, og pungen ble nusset og klemt -  o.s.v. - et lækkert langvarigt og sikkert blowjob afsluttede den specielle massage - efter massage lidt pillow talk  - jeg legede lidt med hendes bryster - alt i alt en god oplevelse, incl bad rent sengetøj håndklæder og en ren Ratree - hun er lidt skør skæv på den fede og sjove måde...

Prisen all inclusive 1.000

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort og præsis beskrivelse som jeg tror mange kan nikke genkende til, Super massage, rene lokaler, god sex og så er hun lidt småskør på den søde måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Tjaa i går aftes fik jeg behov for massage og ejakulation - så hen til automaten hæve penge og satte så kursen mod Valby - velankommen ringede jeg for at høre om der var nogen hjemme, og som have de tid - ja og jeg gik op ringede på og blev lukket ind -

Vi aftalte Ratree massage og et blowjob - Massagen var helt ok, et par myoser blev løsnet med Thai massage - et par muskler blev strukket ud, stemningen blev erotisk med lidt ala b2b, og pungen ble nusset og klemt -  o.s.v. - et lækkert langvarigt og sikkert blowjob afsluttede den specielle massage - efter massage lidt pillow talk  - jeg legede lidt med hendes bryster - alt i alt en god oplevelse, incl bad rent sengetøj håndklæder og en ren Ratree - hun er lidt skør skæv på den fede og sjove måde...

Prisen all inclusive 1.000

Alko

Ja Ratree er en anderledes oplevelse....har været ved hende nogle gange, specielt lige efter hun havde åbnet se evt. 

men godt at høre, at du havde en dejlig tur og så er man bare så dejlig afslappet bagefter:razz:

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak Cash og EU Wanker og god weekend til jer :)

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...