Hop til indhold

Recommended Posts

Lavede en aftale med Selina spurgte ind til fransk gensidig fransk og kys, ja ja og ja lød svaret,  i det hele taget e god at sms med.

Ankommer og møder en ikke helt så sprød pige, som der var blevet givet udtryk for. 

Det første hun siger til mig er at hun ikke er så meget til oralsex. Så håber det er ok med dig.

Det var det selvfølgelig ikke :wink:

Takkede pænt nej og gik igen, Hvad jeg ville havde gjort under alle omstændighedder.

EPO

Redigeret af EPO

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest dallevalle

Tak havde ellers tænkt mig kontake hende , så kikker efter en anden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest anders Jensen
EPO skrev, for 3 timer siden:

Lavede en aftale med Selina spurgte ind til fransk gensidig fransk og kys, ja ja og ja lød svaret,  i det hele taget e god at sms med.

Ankommer og møder en ikke helt så sprød pige, som der var blevet givet udtryk for. 

Det første hun siger til mig er at hun ikke er så meget til oralsex. Så håber det er ok med dig.

Takkede pænt nej og gik igen, Hvad jeg ville havde gjort under alle omstændighedder.

EPO

Hvad havde i aftalt af pris? og for hvilken ydelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roavia

Har ikke selv haft fornøjelsen af at besøge Jasmin, men ud fra anmeldelser gøre hun faktisk EPO en STOR tjeneste

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt jasmin så fred være med det.

men at komme med et sådan indlæg mens man er på vagt og så ikke kalde det reklame hmm.

Jasmin indlæg har intet med mit indlæg at gøre andet ind selv-promovering. 

langt de fleste piger har jo ikke noget problem med fransk.

EPO

Del dette indlæg

Link til indlæg
EPO skrev, for 6 timer siden:

Kære moderator

er det ok at en prof pige kommer ind og laver reklame i tråden ???

EPO skrev, for 51 minutter siden:

Jasmin indlæg har intet med mit indlæg at gøre andet ind selv-promovering. 

Jesus christ da.. Glem ikke humoren drenge - det er kun jeres pikke der behøver være stive i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EPO skrev, den 16/1/2016 at 09:16:

EPO

Jeg har selv besøgt hende flere gange, og ikke oplevet det :/ men hvis hun ikke har lyst at blive slikket i længere tid, så er det vel fair nok.

Jeg fik 30 min hvor jeg ikke glemmer. 

Jeg er sku da ligeglad hvad de har af navne om hun så er rødhætte, i skal jo ikke giftes med nogle af dem !!

Hun er en ung slank sprød pige hvad mere kræver i ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...