Hop til indhold
Guest Dworkin

Gangbang med Anna og Clara

Recommended Posts

Guest Dworkin

På den igen :)

I vinterkulden mødte vi 8 mand op på den udmeldte adresse centralt på Frederiksberg til dette arrangement. Jeg deltog i Annas første GB i Slagelse (anmeldelse her) og ville i den grad ikke snyde mig selv for at gentage successen. Og denne gang endda med to piger i to timer for den nette pris af 1500,-. Lad os få én ting på det rene med det samme: Det var forrygende!

Stedet er ganske fornuftigt - simpelt og velfungerende. Anna har jeg allerede beskrevet i detaljer i førnævnte anmeldelse - hun er en gudinde. Clara, der debuterede i GB-sammenhæng, var i den grad tændt og klar. Hun er omkring de 30, god håndfuld bryster, brunette (også forneden, hvilket jeg personligt godt kan lide) og velsignet med en komplet mangel på gag-refleks. Tag ikke fejl: Anna giver den gas og sutter som en champ, men jeg har kun yderst sjældent oplevet en pige, der som Clara var i stand til at gå til roden og bare blive der. Selv den bedst udrustede af deltagerne (ikke mig) måtte måbende se sine 20+ cm forsvinde i dybet. Der var i den grad tændt op under pigerne, som må beskrives som værende så tætte veninder, som man kan blive. Jeg vil sent glemme synet af de to i en 69 med hver sin pik hamrende løs på samme tid - Jo tak! 

Ansporet af den overordenligt gode stemning blandt os deltagere (vi havde en fest) og tøsernes fuldstændigt uhæmmede liderlighed (jeg så intet til nogen form for kunstig smørelse hele vejen gennem affæren) nåede jeg at levere 3 gange (uhørt for mig under normale omstændigheder), inden Annas sædvanlige sprøjteafslutning markerede enden på det hele. Hun går seriøst i krampe-mode, når hun kommer. Det "problem" lider Clara ikke af, hvorfor hun kom adskillige gange undervejs - også med sprøjt i nogle tilfælde. Helt sikkert en debutant vi kommer til at se mere til, tror jeg.

Og godt for det - det ville være synd og skam, hvis der ikke var flere derude, der fik chancen for at opleve de to. Jeg vil i hvert fald gøre mit til at gentage den oplevelse. Tak til Master for at dele ud af godterne og TAK til tøserne for en gennemført liderlig og altoverskyggende positiv oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg ikke en prik af? Jeg tilmeldte mig det gangbang via mail præcis 1 time efter det var blevet annonceret i lørdags på eroguide (link) og fik en mail bekræftelse retur i mandags, hvor jeg fik at vide at jeg ville modtage yderligere info fredag formiddag. Herefter har der været komplet tavshed fra BlackMaster/Anna til trods for at jeg har rykket for svar via mail og en PM til BlackMasters EG profil. Jeg føler mig komplet til grin, når man desuden spilder timer på at vente på info'en som aldrig dukker op samt en feriefridag fra arbejdet for at kunne deltage. Kan nogen forklare mig hvad i alverden jeg har gjort forkert? Kan man i det mindste ikke melde ud at man alligevel ikke får lov at deltage.

Redigeret af MortenKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenKBH skrev, for 1 time siden:

Det forstår jeg ikke en prik af? Jeg tilmeldte mig det gangbang via mail præcis 1 time efter det var blevet annonceret i lørdags på eroguide (link) og fik en mail bekræftelse retur i mandags, hvor jeg fik at vide at jeg ville modtage yderligere info fredag formiddag. Herefter har der været komplet tavshed fra BlackMaster/Anna til trods for at jeg har rykket for svar via mail og en PM til BlackMasters EG profil. Jeg føler mig komplet til grin, når man desuden spilder timer på at vente på info'en som aldrig dukker op samt en feriefridag fra arbejdet for at kunne deltage. Kan nogen forklare mig hvad i alverden jeg har gjort forkert? Kan man i det mindste ikke melde ud at man alligevel ikke får lov at deltage.

Måske har de fundet de deltager de skal bruge...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 3 minutter siden:

Måske har de fundet de deltager de skal bruge...

Stadig bare drøn dårlig stil at ikke melde tilbage hvis det er tilfældet.
Gensidig respekt und so weiter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MortenKBH skrev, for 1 time siden:

Det forstår jeg ikke en prik af? Jeg tilmeldte mig det gangbang via mail præcis 1 time efter det var blevet annonceret i lørdags på eroguide (link) og fik en mail bekræftelse retur i mandags, hvor jeg fik at vide at jeg ville modtage yderligere info fredag formiddag. Herefter har der været komplet tavshed fra BlackMaster/Anna til trods for at jeg har rykket for svar via mail og en PM til BlackMasters EG profil. Jeg føler mig komplet til grin, når man desuden spilder timer på at vente på info'en som aldrig dukker op samt en feriefridag fra arbejdet for at kunne deltage. Kan nogen forklare mig hvad i alverden jeg har gjort forkert? Kan man i det mindste ikke melde ud at man alligevel ikke får lov at deltage.

Hej Morten

Ja der er sket en fejl... Du var den første der tilmeldte sig og du skulle naturligvis have været med !

Jeg fik desværre ikke skrevet dig på min mailliste, så derfor fik du ikke den nødvendige information da jeg sendte den ud tidligere i dag. Det må du meget undskylde.! 

hilsen Blackmaster

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMaster skrev, for 14 minutter siden:

der er sket en fejl...

Det hører jeg desværre alt alt for tit :cry: Sad story of my life. Jeg formoder jeg skal opgive alt håb om at se Anna og Clara arrangere noget i København igen? :(

Undskyld til Dworkin for at jeg har kørt din fine anmeldelse lidt ud på et sidespor :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Super fedt arrangement :-) og hyggeligt at møde dig Dworkin. 

Blev igen overrasket over hvor stram Anna er, selv med en finger. Og hvor store bløde og dejligt velsiddende hendes naturlige ungpige bryster er. 

Og at hun denne gang havde en fræk veninde med, som havde sin GB debut og flere gange sagde hun " Hold kæft hvor er det fedt og dejligt det her, og så er der nøgne mænd over det hele" :-) 

hende tror jeg nok vi skal se mere til ;) 

 

go Lørdag drenge :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenKBH skrev, for 6 timer siden:

Det hører jeg desværre alt alt for tit :cry: Sad story of my life. Jeg formoder jeg skal opgive alt håb om at se Anna og Clara arrangere noget i København igen? :(

Undskyld til Dworkin for at jeg har kørt din fine anmeldelse lidt ud på et sidespor :unsure:

Der kommer altid en ny sporvogn og en chance til, så hold op med at tude :P jeg kunne ikke selv deltage denne gang, men mon ikke pigerne kommer stærkt igen på et senere ttidspunkt :) 

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anna og Clara kom dog til den jyske hovedstad sikker på der mange i Århus og i det østjyske der ønsker jeres besøg her over, er det ikke rigtig mine jyske brødre,,,,,god weekend alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
Dirk@Turpin skrev, for 10 timer siden:

Hende Clara, hvem er det? Er det en kendt pige der allerede arbejder i branchen?

Hun er ny og er ikke som sådan i branchen. som jeg forstod det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...