Hop til indhold
Gæst

En dag hos Madame Elisabeht

Recommended Posts

Gæst

Jeg havde sidste år æren at være Madame Elisabehts latex-slave for en dag.
Det har altid været min største fantasi at være låst i latex og bondage og blive underkastet andre, og denne dag gik mit ønske i opfyldelse.

Da jeg ankom om formiddagen blev jeg hurtigt anvist min plads i buret. Madame satte mig først i det ene bur og så i et andet. I et af dem blev jeg stående fikseret med bælter til stængerne og kunne slet ikke røre mig, og i et andet skulle pikken stikke ud gennem et lille hul, og den blev så bundet op i nogle reb udenfor lige så stiv den var.
Jeg sluttede af med at slikke Madame for neden imens jeg var strukket ud og bundet på en seng. På det tidspunkt var jeg efterhånden så liderlig at jeg, med Madames tilladelse, ikke kunne holde det tilbage mere.

Det var vidunderligt at føle sig overgivet til en, der kendte spillet og dets regler, men jeg er lidt en pivskid: Jeg tåler ikke smerte.
Madame ville ellers meget gerne noget mere hårdt, men Madame forstod altid at respektere mine grænser. Selvom jeg hele tiden følte mig udfordret, så var det på den gode måde hvor man lærer sig selv at kende, og jeg var altid klar over at Madame ikke ville overskride mine grænser men sansynligvis prikke til dem - for jeg var jo ikke kommet for at slappe af.

Jeg ankom i fuld latex, med bomuldstøj udenpå og bortset fra masken, og forblev som den latex-slave jeg er under hele opholdet.
Alt andet ville også være skørt, for Madame er ikke en man spøger med, og jeg ER jo blot en viljeløs latex-slave, som Madame tog sig kærligt af den dag  ::)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk anmeldelse, og ligegyldige ting som hvor lang tid du var der, hvad det kostede og hvor konen holder til, det slipper vi for. 1.000 tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moan skrev, for 9 timer siden:

Fantastisk anmeldelse, og ligegyldige ting som hvor lang tid du var der, hvad det kostede og hvor konen holder til, det slipper vi for. 1.000 tak.

Hej Moan

Jeg har haft fornøjelsen at besøge Trans Madamen i Odense , en meget positiv og fræk oplevelse. Ved dog ikke om hun træffes andre steder??

Del dette indlæg


Link til indlæg
haderslev kinky fyr skrev, den 16/1/2016 at 08:56:

Hej Moan

Jeg har haft fornøjelsen at besøge Trans Madamen i Odense , en meget positiv og fræk oplevelse. Ved dog ikke om hun træffes andre steder??

Tak for en spændende beretning men er det ikke en Trans altså en mand forneden slikke du så hende / ham til udløsning  WAU

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...