Hop til indhold

STRIPPER 2GO SØGES TIL I MORGEN (d. 16-01)

Featured Replies

Skrevet

Vær hilset, folkens 
Vi står 20 gutter og skal holde noget julefrokost i Albertslund i morgen. 
Kender I en pige, der kunne være frisk på noget strip, dildo-show, body tequilas, bartendning i et par timer? 
Om ikke andet, kan I så anbefale en? Vi har ca. 2000 kr at gøre godt med :D Gerne en riiigtigt beskidt en hehe 

hygge 

Skrevet

Med de ting i ønsker er i nok 3000 bagud....

Skrevet
  • Author
Trinetease skrev, Lige nu:

Med de ting i ønsker er i nok 3000 bagud....

Aight - kan måske boostes lidt :D Har du et counter-tilbud? 

Skrevet
Destroyer skrev, for 6 minutter siden:

Vær hilset, folkens 
Vi står 20 gutter og skal holde noget julefrokost i Albertslund i morgen. 
Kender I en pige, der kunne være frisk på noget strip, dildo-show, body tequilas, bartendning i et par timer? 
Om ikke andet, kan I så anbefale en? Vi har ca. 2000 kr at gøre godt med :D Gerne en riiigtigt beskidt en hehe 

hygge 

2 timer med strip, dildoshow, body tequilas og bartending kommer til at lægge sig et godt stykke over 2.000 kr..

Skrevet
  • Author
PrinceCharming skrev, for 1 minut siden:

2 timer med strip, dildoshow, body tequilas og bartending kommer til at lægge sig et godt stykke over 2.000 kr..

du har ret - kan være vi bare må nøjes med noget strip så :n 

Skrevet

Jeg er slet slet slet ikke til den slags. Men 2 strip shows a 15 min koster 1500-2500kr og i vil have temmeligt meget mere med i pakken. Så jeg ville bare gøre opmærksom på at i nok skal have fat i kasseren i jeres herre klub ;-) 

Skrevet
  • Author
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Jeg er slet slet slet ikke til den slags. Men 2 strip shows a 15 min koster 1500-2500kr og i vil have temmeligt meget mere med i pakken. Så jeg ville bare gøre opmærksom på at i nok skal have fat i kasseren i jeres herre klub ;-) 

yeps! Det er noteret - vi nedjusterer kravene :D Vi kørte det bare sidste år til ca. 2500  - Gud ved, hvorfor det var så billigt 

Skrevet

destroyer, hvis en mandestripper kan bruges, gør undertegnet det for 1.500 dkr.... ;)

Skrevet

91tr rofl...

De piger der arbejder som topløs bartender med dildoshow endda, får langt fra 2000,- pr. vagt nede i istedgade...Så det kan man godt hvis man finder den rigtige.

Giver man 5000,- som der bliver spurgt efter, så bliver løsningen vel professionel samme dag, ærgeligt jeg ikke lige har nogle af de gamle tøsers nummre; men de annoncerer da på nettet ligesom de kunne reagere på en bedre formuleret tråd måske....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.