Hop til indhold
Destroyer

STRIPPER 2GO SØGES TIL I MORGEN (d. 16-01)

Recommended Posts

Vær hilset, folkens 
Vi står 20 gutter og skal holde noget julefrokost i Albertslund i morgen. 
Kender I en pige, der kunne være frisk på noget strip, dildo-show, body tequilas, bartendning i et par timer? 
Om ikke andet, kan I så anbefale en? Vi har ca. 2000 kr at gøre godt med :D Gerne en riiigtigt beskidt en hehe 

hygge 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Destroyer skrev, for 6 minutter siden:

Vær hilset, folkens 
Vi står 20 gutter og skal holde noget julefrokost i Albertslund i morgen. 
Kender I en pige, der kunne være frisk på noget strip, dildo-show, body tequilas, bartendning i et par timer? 
Om ikke andet, kan I så anbefale en? Vi har ca. 2000 kr at gøre godt med :D Gerne en riiigtigt beskidt en hehe 

hygge 
 

2 timer med strip, dildoshow, body tequilas og bartending kommer til at lægge sig et godt stykke over 2.000 kr..

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 1 minut siden:

2 timer med strip, dildoshow, body tequilas og bartending kommer til at lægge sig et godt stykke over 2.000 kr..

du har ret - kan være vi bare må nøjes med noget strip så :n 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er slet slet slet ikke til den slags. Men 2 strip shows a 15 min koster 1500-2500kr og i vil have temmeligt meget mere med i pakken. Så jeg ville bare gøre opmærksom på at i nok skal have fat i kasseren i jeres herre klub ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Jeg er slet slet slet ikke til den slags. Men 2 strip shows a 15 min koster 1500-2500kr og i vil have temmeligt meget mere med i pakken. Så jeg ville bare gøre opmærksom på at i nok skal have fat i kasseren i jeres herre klub ;-) 

yeps! Det er noteret - vi nedjusterer kravene :D Vi kørte det bare sidste år til ca. 2500  - Gud ved, hvorfor det var så billigt 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

destroyer, hvis en mandestripper kan bruges, gør undertegnet det for 1.500 dkr.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

91tr rofl...

De piger der arbejder som topløs bartender med dildoshow endda, får langt fra 2000,- pr. vagt nede i istedgade...Så det kan man godt hvis man finder den rigtige.

Giver man 5000,- som der bliver spurgt efter, så bliver løsningen vel professionel samme dag, ærgeligt jeg ikke lige har nogle af de gamle tøsers nummre; men de annoncerer da på nettet ligesom de kunne reagere på en bedre formuleret tråd måske....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...