Hop til indhold
Ranger

3-4 piger

Recommended Posts

Kære Alle, 

Jeg har en drøm ;) om 3 piger på en gang der tager sig af det hele der nede (sort kys, boller og deep throat), klart det ville være prikken over i'et med en mere så jeg kunne lege med hendes bryster samtidig. Det her bliver jo nok dyrt så derfor tænker jeg at jeg skal langt ned i Tyskland for at kunne få det til et beløb jeg kan betale og en stor klub for at jeg kan finde 3-4 på en gang. Ved i om det overhovedet er muligt? Ville det være noget jeg ville kunne leve ud i en af mega brothels'ne i Tyskland ? 

På forhånd tak for svaret :)

Redigeret af Ranger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ranger skrev, for 2 timer siden:

Kære Alle, 

Jeg har en drøm ;) om 3 piger på en gang der tager sig af det hele der nede (sort kys, boller og deep throat), klart det ville være prikken over i'et med en mere så jeg kunne lege med hendes bryster samtidig. Det her bliver jo nok dyrt så derfor tænker jeg at jeg skal langt ned i Tyskland for at kunne få det til et beløb jeg kan betale og en stor klub for at jeg kan finde 3-4 på en gang. Ved i om det overhovedet er muligt? Ville det være noget jeg ville kunne leve ud i en af mega brothels'ne i Tyskland ? 

På forhånd tak for svaret :)

Det kan nok lade sig gøre på alle FKK klubber. På P-club bliver det nok lidt kostbart da de tager betaling for alt ekstra.

Til orientering hedder Sorte kys Zungenanal er det pigen der modtager er det ZA passiv er det hende der giver ZA aktiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for dit svar :) og gloserne.

Forstår de ikke engelsk på FFK klubberne er ikke den skarpeste til tysk?

Nu har jeg aldrig været på FFK før og skal klart prøve det her til foråret. Men du skriver at på P-Club betaler man for ekstra skal det så forståes sådan at man typisk på FFK betaler for 1 timer og så er der bare med alt hvad man lyster?

:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ranger skrev, for 26 minutter siden:

Mange tak for dit svar :) og gloserne.

Forstår de ikke engelsk på FFK klubberne er ikke den skarpeste til tysk?

Nu har jeg aldrig været på FFK før og skal klart prøve det her til foråret. Men du skriver at på P-Club betaler man for ekstra skal det så forståes sådan at man typisk på FFK betaler for 1 timer og så er der bare med alt hvad man lyster?

:)

 

Nogle forlanger betaling for ekstas, det er lidt forskelligt. På P-club er det dog sat i system med en prisliste, der dog kan misforstås, alle ydelser koster det er ikke en pakkeløsning.

Andre steder forlanger nogle ekstra for kys mm. jeg er dog ikke støt på det.

For det meste gælder det CUM.  anal ol. Men spørg først.

Mine FKK erfaringer er begrænsede til P-club og Harmony, her vil jeg nok vælge Harmony, der er helt sikkert også andre klubber.

Det er nok en god ide ikke at komme når der er aller mest travelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

DT og boller er ofte incl. 

Sorte kys er ekstra og det er ikke ret mange piger som gør. Jeg booker ofte 2 piger, det er ret hyggelig :) 2 piger er dobbelt op og 3 piger er 3x timeprisen, lesboshow er ekstra, dog hvis du kender pigerne og booker mere tid så får du det med oven i hatten. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille skal jeg bare spørge en af pigerne når jeg kommer om de kan sætte det igang at finde 3 piger eller kan man bare gå rundt og vælge ? Hvad gør du når du vælger 2, vælger du så først den første pige og så render du rundt med hende og finder nr 2?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ranger skrev, for 3 timer siden:

Nille skal jeg bare spørge en af pigerne når jeg kommer om de kan sætte det igang at finde 3 piger eller kan man bare gå rundt og vælge ? Hvad gør du når du vælger 2, vælger du så først den første pige og så render du rundt med hende og finder nr 2?

Piger som kan sammen er bedst, jeg kender som reglen den ene og beder hende om at finde en veninde som passer til mine præferencer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ranger skrev, for 2 timer siden:

Mange tak for jeres råd Gungner og Nille. :)

Så er det bare med at få bestilt ferien og komme afsted. 

Husk lige at hvis de spørger om du har været på klub før, så sig ja og nævn et sted langt borte. Sharks elsker nye gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ranger skrev, den 15/1/2016 at 13:41:

Jeg har en drøm ;) om 3 piger på en gang

På Fantasy Lounge kan du godt få 3 - 4 piger på een gang, når der er GangBang, de andre fyre er ekspederet og du er alene hane tilbage i GB-rummet med pigerne - og sender et par piger væk ;-) - men du kan ikke forvente at de vil slikke din røv - heller ikke på FKK :roll:

På Love Toxic i Enger kan du også være heldig at opleve at blive centrum i et GangBang:

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 16. januar 2016 at 18:54:

Husk lige at hvis de spørger om du har været på klub før, så sig ja og nævn et sted langt borte. Sharks elsker nye gæster.

Hvad mener du med Sharks elsker nye gæster? Sharks er pigerne og de ved at nye gæster er nemme at narre ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ranger skrev, for 2 timer siden:

Hvad mener du med Sharks elsker nye gæster? Sharks er pigerne og de ved at nye gæster er nemme at narre ?

Ja præcis, der er nogen, ikke alle der forsøger at narre uerfarne gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...