Hop til indhold
Lars Fald

Columbianer i Århus

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er helt ny herinde (har dog kigget med på sidelinjen de sidste par uger). 

Jeg har aldrig været sammen med en prostitueret før, men jeg trænger til at prøve lidt andet end min kæreste.

Jeg har kigget rundt på diverse sider. Den ene er mere uoverskuelig end den anden. 

Jeg er faldet over hende her http://side6.dk/resultatside/?q=sweetroses

Er der nogen der har taget en tur på hende? :)

God weekend :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Øe-e  lige netop den adresse, hvor hun arbejder, har ikke det bedste ry, selv om jeg aldrig har været der.

Du bør finde noget andet, hvis du er kvalitetsbevist - men hvad ved jeg ikke lige :?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Lars Fald skrev, for 27 minutter siden:

Hej alle.

Jeg er helt ny herinde (har dog kigget med på sidelinjen de sidste par uger). 

Jeg har aldrig været sammen med en prostitueret før, men jeg trænger til at prøve lidt andet end min kæreste.

Jeg har kigget rundt på diverse sider. Den ene er mere uoverskuelig end den anden. 

Jeg er faldet over hende her http://side6.dk/resultatside/?q=sweetroses

Er der nogen der har taget en tur på hende? :)

God weekend :)

Uschh..Jeg kan godt forstå du er faldet over hende, hun ser MEGA lækker ud, men så er spørgsmålet bare; ER det mon hende man møder når døren åbnes.

Og så liiige den der med adressens dårlige ry, Hmmm, jeg har som Gaffer, heller ikke været der.

Måske nogen kunne mane det dårlige ry i jorden????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har været på den adresse 5-6 gange med lange pause i mellem og hver gang har jeg sagt til mig selv at ikke besøge adressen igen. sidste gang jeg var der var for ca. 2 år siden og tror ikke jeg kommer der mere!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flensborgeren

Teksten i annoncen fylder 4 korte linjer, og ordet utroligt figurerer 3 gange. Så jeg vælger at tro på hvad der står: Utroligt.:-):-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre endnu en af de sorte (afrikanske) steder, der kun er blevet dårligere igennem årene. Ligesom Marstrandsgade i Århus C. 

Og nej, pigerne er ikke fra Colombia, Brasilien, Cuba eller lign, men typisk fra Afrika. 

Hvis man er fristet af "det sorte", så er der desværre ikke mange gode steder her i det østjyske, så vidt jeg ved....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Fald skrev, for 4 timer siden:

Jeg har aldrig været sammen med en prostitueret før,

Og så vil du starte med en udenlandsk - og helst en mørk?

Så forstår jeg bedre hvorfor statistikkern siger at 30% af alle de mænd, der har besøgt en glædespige - kun gør det een gang :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 8 minutter siden:

Og så vil du starte med en udenlandsk - og helst en mørk?

Så forstår jeg bedre hvorfor statistikkern siger at 30% af alle de mænd, der har besøgt en glædespige - kun gør det een gang :roll:

Jeg har aldrig været på en mørk før...

Ingen gode forslag af de mørke i Århus? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Thai-fan skrev, for 29 minutter siden:

Desværre endnu en af de sorte (afrikanske) steder, der kun er blevet dårligere igennem årene. Ligesom Marstrandsgade i Århus C. 

Og nej, pigerne er ikke fra Colombia, Brasilien, Cuba eller lign, men typisk fra Afrika. 

Hvis man er fristet af "det sorte", så er der desværre ikke mange gode steder her i det østjyske, så vidt jeg ved....

Tror det er kendetegnende flere andre steder end i det østjyske.

Det er ihvertfald min erfaring, dog i det sjællandske. Her kender jeg til ét godt sted, i Hvidovre

Del dette indlæg

Link til indlæg
dråben skrev, for 2 timer siden:

Tror det er kendetegnende flere andre steder end i det østjyske.

Det er ihvertfald min erfaring, dog i det sjællandske. Her kender jeg til ét godt sted, i Hvidovre

der var en der hed "Brenda" hun var helt sikkert latina …. super dejlig og gav dig noget for pengene :)

men hun arbejdede kun fra private adresser ….

kongsvang alle og marstrands gade annoncere ofte med latina og columbia …. men de taler sjovt nok aldrig et ord spansk eller portugisisk :) uhmmm 

men har en tydelig africans accent og holdning … med tilsvarende dårlige service….

så hvis du gerne vil ha en sort pige … så vælg en fra brasilien …. der får du "smæk" for skillingen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Fald skrev, for 4 timer siden:

Jeg har aldrig været på en mørk før...

Ingen gode forslag af de mørke i Århus? :)

Synes de mørke piger som regel har det så mørkt, at du ikke kan se forskel alligevel - nej, find en dansk pige med gode anmeldelser 1. gang, så du er sikker på ikke at blive snydt og få en god erfaring mht. glædespigebesøg med dig videre i livet + evt. lidt inspiration til hjemmestrikkeriet - koster måske lidt mere - men husk at et billigt dårligt besøg koster 3 - 4 gode besøg at komme over,  så det er faktisk billigere i den sidste ende, at ofre lidt mere på et besøg man kan leve højt på i lang tid :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, en del af hobbyen her går ud på at lure de gode besøg

Efterhånden får man en vis næse for, at støve dem op. Det gør man ved at finde ud af, hvad man går efter og følge godt med her. Stedets ry og timingen af besøget har også en betydning.

Stod jeg og skulle et eller andet i Århus i dag, ville jeg nok gå efter noget dansk pige, på et ikke alt for opreklameret sted (finde de egentlig mere) Et af de steder som er halv private, måske fra en alm. lejlighed. Være ærlig og forklare din situation og ikke købe for kort tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Fald skrev, for 11 timer siden:

Det ser ud til at jeg skal igang med at lede igen! Tak for jeres svar :)

Det behøver du ikke bruge mere tid på - her er den helt rigtige til en nybegynder:

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...