Hop til indhold

Artemis - Private Lounge

Featured Replies

Skrevet

Hi alle

Tager i næste weekend een tur med 6 kammerater til Berlin, hvor vi agter at besøge dejlige Artemis

Er der noget med at man kan leje en Private Lounge? Når nu vi er 6 ku det måske være meget rart.

I fald at det er muligt, er der så nogen der kender prisen og øvrige betingelser?

God weekend derude

Skrevet

Du kan booke et VIP rum hos Artemis med jacuzzi og bar, du skal booke 1-2 eller flere piger med, samt 1 flaske champagne. Jeg kan ikke huske prisen for VIP rummet, omkring 200-300€ , det er småpenge hvis I deler, rummet og champagnen betaler du i receptionen, afregning med pigerne sker separat bagefter, for det kommer an på hvor længe du/I booker pigerne.

• 1 month later...
Skrevet
Nille skrev, den 15. januar 2016 at 15:11:

Jeg har tidligere booked VIP loungen hos FKK Sharks, med bar, stripperstang, sofagrupper, privat badværelse og jeg hyggede mig 5 timer med 2 piger som skiftevis kom og gik... :D 

Fed oplevelse - hvad dælan måtte du spide for den? Sådan ca? 

• 10 months later...
Skrevet
Ridderen skrev, den 15/1/2017 at 16:38:

Følger lige med her, og håber på svar

Det er ved at være en gammel tråd og Nille har ikke været aktiv siden, så tvivler på der er megen up-date foreløbig - men ellers kan du oppe i højre hjørne vælge at følge tråden uden at forstyrre tråden :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.