Hop til indhold

Flatrate

Featured Replies

Skrevet

Findes der noget flatrate i nærheden af Flensborg? Jeg kan godt leve med at skulle køre til Kiel, men vil helst ikke køre længere ned end det. Er det muligt, eller skal jeg helt til Hamborg for det?

Skrevet
Vince skrev, 1 time siden:

Findes der noget flatrate i nærheden af Flensborg? Jeg kan godt leve med at skulle køre til Kiel, men vil helst ikke køre længere ned end det. Er det muligt, eller skal jeg helt til Hamborg for det?

Desværre skal du helt til Hamburg for at finde den nærmeste flatrate - til gengæld ligger Fantasy Lounge lige ved afkørsel 26 HH-Stellingen - og hvis der ikke var vejarbejde, ville turen kunne overstås på omkring 3 timer hin und zurück fra grænsen.

Tidl. lå der også en over mod Kiel, men her var kundegrundlaget og konkurrencen fra Eroscenteret måske for stor? - det var ellers en dejlig klub med søde piger, men lidt dyrere end Fantasy og de ødelagde det måske også lidt for dem selv, ved at pigerne begyndte at tigge om små dyre champagner.

Der ligger et par normale swingerklubber på vejen i Rendsburg og Neumünster, hvor der også kommer en del danskere - men der er ingen sexgaranti.

Fremfor at køre helt til Hamburg, kan jeg også anbefale dig at besøge P-clubben i Jarplund. Kom f.eks. tidligt om eftermiddagen og nøjes med en 20 min session til kun € 50,- uden extras, hvor du vælger pigen efter eine "Vorstellung". Gør herefter dine indkøb i Förde Park, Bauhaus mv. på Schleswiger Strasse og kom så tilbage og tag en ny tur med en anden, du også lige har fået smag for - eller den samme ;-) - så har du kun brugt € 100,- på piger og sparet både tid og en anstrengende køretur til Hamburg, hvor entreen på Fantasy også ville løbe op i € 100,- (120,- i weekender) :grin:

Skrevet
  • Author

Okay. Jeg tror jeg ender med Kiel så. Der er jo en mindre legeplads kaldet Eros Center :-P Det er ikke andet end 100 km. ekstra. Til gengæld er prisen - så vidt jeg husker - omkring €35 for suck'n'fuck. Sidst fik jeg blandt andet en 30 minutters trekant for €70, og 30 minutters blowjob med deep throat, sex og anal-sex for €50. Det er altså priser man kan arbejde med :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.