Hop til indhold
Mr. Bigglesworth

argh, trusler

Recommended Posts

Hej folkens.

undskyld hvis jeg roder lidt rundt i det hele, men, er voldsomt rystet.
Min kæreste, som er glædespige, havde lidt problemer med en mulig kunde, da han ikke kunne accepterer, at han ikke måtte få selve addressen, men, som ved alle hendes kunder, blot kunne få et ca sted, og instruktion derfra.
Han skriver flere sms'er, meget truende sms'er, og, ringer konstant.
Som den gode kæreste jeg er, tilbyder jeg hende, min hjælp, med de telefonopkald.
Jeg tænker, at det må være straight forward, at fortælle ham, at det med addressen ikke er noget personligt mod ham, og, at han pga hans opførsel, desværrer ikke er velkommen, men, må søge et andet sted hen.
Dum og naiv er jeg.
Jeg har sjællent talt med en så aggressiv mand. Der var ingen mulighed for fornuftig kommunikation med ham.

Han var af den fulde overbevisning, at det hele var pga han var bosnier. (hvilket det bestemt ikke er, alle er velkommen hos min kæreste).
Han holdt ikke tilbage med at fortælle, hvormange venner han havde, der ville hjælpe ham, med at "bolle" os.
Jeg forsøgte at stille spørgsmålstegn ved, om de virkelig, ville hjælpe ham, med de problemer han havde, med at få addressen ud, af en kvinde han ønskede at ha købesex med, hvortil han svarede at jeg ikke kendte til bosnierne i vejle.
Han havde ingen forståelse for, at han ikke er velkommen hos min kæreste. Jeg prøvede også at forklarer ham, at det ikke var en heldig måde, han talte på. Hellerikke det, havde han forståelse for.

Til sidst måtte jeg afbryde samtalen, med et "farvel".

Tilbage sidder jeg nu, rystet over oplevelsen. Rystet over, at man kan opfører sig, som ham. Og, selvfølgelig lidt nærvøs på min kærestes vegne, da han blandt andet udtrygte, at hvis han så hende i byen,,,,,,

Jeg undskylder, at jeg bare sådan vælter ud, af mine tanker nu, men, jeg har bare brug for, at fortælle om dem.

Tak for, at i lytter på mig.

 

Mvh

Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej 

tag du det roligt og gem hans nummer sæt det på listen over fjols7 og hans efternavn er truende adfær så kan i huske hvorfor i IKKE skal svare han igen. 

det er bare varm luft og ikke noget hold i de trusler. 

Jeg vil ikke side at det er usædvanligt men heller ikke normalt. Der er bare fjolser alle steder

Hlisen Helene 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må anbefale IKKE at bruge ekstra tid på personer som har en opførsel som ikke berettiger et besøg! De kan ikke tales til fornuft, at forsøge gør bare tingene værre!

Tag en kølig fra køleren og forsøg at slå oplevelsen hen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres opbakning og støtte.

I de 10 år, Helle har haft i branchen, har hun ikke oplevet noget lignende. Og, mens vi har været sammen, har jeg da 2 gange, hjulpet hende med et par bøvlede kunder.
Men, intet kommer i nærheden af dette.
Specielt det, at han bor i samme by som os, og at han skriver, at han vil forsøge at spotte hende, gør os noget utrygge.
Det, kombineret med hans ekstrem aggressive fremtoning, gør os forståeligt nok, lidt rystede.

Men, jo, det skal nok bare slåes hen, og glemmes.

Men, det lidt pudsige er, at det nummer han ringede fra, kan slåes op, både på krak, og på facebook.

Tak fordi, i lytter til os.

Mvh
Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puha, det lyder ikke rart. Men der er vel ikke mere i det, end at det er en vred mand der råber i telefonen. Der er da flere muligheðr for at då købekærlighed i Vejle, så mon ikke bare han finder en anden (når han er raset af)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Mr. Bigglesworth skrev, for 22 minutter siden:

Specielt det, at han bor i samme by som os, og at han skriver, at han vil forsøge at spotte hende, gør os noget utrygge.

 

Hvordan kan han det? Han kender åbenbart ikke adressen, men har han været på besøg tidligere et andet sted, så han ved hvordan din kæreste ser ud? Hvis ikke, er det vist 'bare' en tom trussel, som i øvrigt er tåbelig hvis han ellers indehaver at det nummer, han ringer fra, når I kan spore det uden problemer.

Men selvfølgelig, hvis han ringer fra et andet nummer og opfører sig ordentligt, kan jeg udmærket forså jeres  frygt/utryghed, men lyder ikke som om det er hans stil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bigglesworth skrev, for 1 time siden:

...Men, det lidt pudsige er, at det nummer han ringede fra, kan slåes op, både på krak, og på facebook.

Træls oplevelse.

Mit nummer kan også slåes op, intet pudsigt i det. Har bare ikke behov for at bruge anonym bollofon.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bigglesworth skrev, for 2 timer siden:

en mulig kunde, da han ikke kunne accepterer, at han ikke måtte få selve adressen, men som ved alle hendes kunder, blot kunne få et ca sted, og instruktion derfra.
Han skriver flere sms'er, meget truende sms'er og ringer konstant.

Kunder der ikke forstår noget sådant, skal man straks stoppe al videre kommunikation med - det er det eneste de forstår :roll:

Måske tror han at han vil blive holdt for nar ved at køre frem til en f.eks en bestemt P-plads - men hvis pigen vil do business, vil hun nok også komme med de sidste instruktioner - så han har jo intet at frygte, andet end at få lov til at beholde sine penge og spilde lidt tid.

PS. til check af om folk virkelig er kommet frem til et bestemt aftalt sted - kan man f.eks bede dem tælle antallet af vinduer på et hus i nærheden x antallet af P-båse e.lign., hvad der står på et reklameskilt bagfra  - eller bare noget der også giver en indikation af om vedkommende er færdigkonstrueret i kysen og har en vis tålmodighed :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Kedelig oplevelse. I burde ikke have fortsat kommunikationen da I følte det ikke gik som forventet. Bare ignorer en sådan tåbe. Jeg har også nogle gange ville have flere detaljer, fordi de instrukser jeg fik ikke gav mening. Når jeg så ankom kunne jeg godt se hvorfor pigen gjorde som hun gjorde. Enkelte gange har jeg dog matte gå forgæves, fordi instruktionen var volapyk (som midt på en laaaang gade), men det er en del af gamet. Når jeg enkelte gange insisterede på flere detaljer og vedkommende ikke kunne give dem eller forstod hvor jeg kom fra, så stopper kommunikationen for mig. Der er ingen grund til at presse citronen. Dårlig kommunikation = dårligt besøg

Husk at gemme så meget data om personen som muligt og så bare glemme det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...